Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Michelle Warneke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Michelle Warneke

Kowa bedankt voor je post het is inderdaad waar dat door zelf te doen leer je het beste...
    De studio shots zijn vooral voor na mijn opleiding als make up artiste ik wou een paar foto's maken voor een mua portfolio op te bouwen.

ik werk altijd met zo een scherm en heb het geluk dat mijn broer altijd mee gaat maar als ik geen flash gebruik zijn mijn foto's niet zo mooi belicht.
    Waarschijnlijk doe ik iets mis maar ik ga volgende week eens schaduwen en licht bestuderen gewoon in een open veld en kijken hoe het gaat...

ivm de nabewerkingen toen ik heel ziek werd moest ik dagelijks binnen blijven dan ben ik digitaal schilderen en photomanipulaties beginnen doen heb dat zo een 5jaar dagelijks gedaan en dat is een voordeel om nu mijn foto's te bewerken...maar is zeker niet makkelijk en zelfs met tips ect is het niet op een twee drie te leren ik zit soms uren op een foto te werken maar als iemand een retouch of speciale bewerking nodig heeft weten ze mij wel te vinden :d

Nogmaals erg bedankt
    xxxx
    Nella Balda Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
      ... En je hoeft niks cadeau te doen aan iemand anders, let op want uw nabewerking is nu een van je sterkere punten. ...
      Off Topic

Kowa ... that's the spirit man ... zeker op een forum

On topic

Knappe post processing ... maar de vogel mag er van mij ook af

Greetz,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

mooie kleuren en compo jammer van het licht
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
          btw ivm flits is er hier een leuke leraar die mij wat tips kan geven??
          Ik zoek ook iemand die mij wat kan helpen bij studio fotografie ik zou het zooo apprecieren
          xxx
          Nella, wat je kan proberen, naargelang wat je wil bekomen... is je model 1 stop of meer verschillend belichten als je omgeving... dan springt ze er uit...
          wat je ook kan doen is een licht achter het model zetten dan is de aflijning ook beter...
          nu is de pose goed, de toning goed, doch zoals sommigen opmerkten is het beeld redelijk plat... het model gaat als't ware in de balken op... dus onderscheid kan je maken door het model verschillend te belichten of ... de balken...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik ben het met heel wat opmerkingen die hier staan best wel eens, maar toch krijg ik een heel leuk goed gevoel bij deze foto. + erg mooie make-up + een model waarvan ik haast bij iedere foto waar ze toevallig op niet opstaat begin te kwispelstaarten (of watertanden... ik begin dan gewoon raar te doen ).

maar ik ben nog meer benieuwd naar wat gaat volgen. dat je de juiste ogen hebt, daar twijfel ik geen seconde aan. dat je de juiste ideeën hebt ook niet. en volgens mij heb je ook heel veel extra knopjes in photoshop waarvan ik nog niet zou weten waar ik ze moet zoeken. maar ik denk dat het pas helemaal leuk wordt als sinterklaas langskomt en die geeft je nog wat extra flitsers en een jaartje tijd om er volle bak mee te gaan oefenen en proberen en experimenteren... en dan hebben we het laatste van jou nog lang niet gezien.

Comment

Working...
            X