Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
btw ivm flits is er hier een leuke leraar die mij wat tips kan geven??
Ik zoek ook iemand die mij wat kan helpen bij studio fotografie ik zou het zooo apprecieren
xxx
Nella,
Je hebt een zeer bijzondere stijl. Reeds meerdere keren heb ik al met een waarachtig wauw-gevoel zitten kijken.
Ik hoop echter dat je begrip kan opbrengen voor mijn volgende reactie:
Ik heb het gevoel dat je een andere lucht hebt geshopped in deze foto. Op zich geen probleem, ware het niet dat het nogal slordig is uitgevoerd. De randen van de omheining lijken me onnatuurlijk en net onder de elleboog valt het wel erg op.
Let wel : het is zowieso een dijk van een plaat ...
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Ik zoek ook iemand die mij wat kan helpen bij studio fotografie ik zou het zooo apprecieren
xxx
xxx
xxx
Als je nu nog een flash on cam zou gebruiken, ga dan eens gaan kijken op deze site onder fotografie technisch en dan vooral strobbist, maar ook de andere forumonderdelen zijn aan te raden. Te leer gaan bij iemand anders hoef je niet echt te doen, zoek het zelf uit en gebruik je licht zoals je zelf wil. En waarom een flash gebruiken met een grote reflector kan je ook mooie dingen doen, maar dan heb je wel een leuke assistent nodig. En je hoeft niks cadeau te doen aan iemand anders, let op want uw nabewerking is nu een van je sterkere punten. Over studiowerk zou ik 2 maal nadenken, je portfolio is toch al goed met een bepaalde stijl en setting.
Comment