Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Veel te braaf zeker als je zo een pak draagt, te weinig China (blond ,dat pak ).Je had beter die waaier en dat China gedoe weggelaten . Maar dat is een persoonlijke smaak.
De crop zit me ook wat scheef:
Foto 1: Afgesneden waaier en laat dat nu juist het china deel zijn.
Foto 2 : Afgesneden linker arm en rechterhand heel krappe crop
Foto 3 : Afgesneden waaier
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Braver dan men van u verwacht
Eigenlijk kan enkel de 2e mij bekoren, had wel liever nog meer een aftekening gezien tussen het zwart vd achtergrond en de zwarte latex.
Bij de eerste vind ik de blik ,de pose en opnamestandpunt niet echt kloppen. De derde is zo'n goedkoop cliche met die rotan stoel.
Comment