Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik hou wel van dit soort foto's. Mooi licht, model, sfeer en zeker goed voor zo'n eerste shoot. Alleen jammer dat je die lichtbalk in deze foto niet hebt kunnen mijden.
Je avond foto's zijn een welkome afwisseling op het forum
. We want more
Een andere compo kon ik wel kiezen, maar zonder die lamp zou de foto helemaal anders geweest zijn hé.
De sluiter was idd 1,3 sec open, voor het omgevinglicht een beetje binnen te krijgen. De assistente heeft manueel de flits laten afgaan (triggerkes plat ).
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
De sluiter was idd 1,3 sec open, voor het omgevinglicht een beetje binnen te krijgen. De assistente heeft manueel de flits laten afgaan (triggerkes plat ).
Dan nog. Er is niks van blur te zien over het model, al zijn het de ogen of de wind die door het kleed waait. Ik vraag me ook af hoe het komt dat je zo'n scherpe foto kunt trekken op 1.3s
Wanneer ik dat zou doen, zou er nog een zweem van beweging rond hangen...
Dan nog. Er is niks van blur te zien over het model, al zijn het de ogen of de wind die door het kleed waait. Ik vraag me ook af hoe het komt dat je zo'n scherpe foto kunt trekken op 1.3s
Wanneer ik dat zou doen, zou er nog een zweem van beweging rond hangen...
als ik me niet vergis doe je dat als volgt :
- camera op statief en instellen
- trage sluitertijd maar de beweging wordt bevroren door de flits die "op het eind" van de foto afgaat
Comment