Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik hoop dat deze foto's showcase waardig zijn.Is dat niet zo dan zou ik graag willen weten waarom niet, dan kan ik er volgende keer aan werken dat ze beter worden.
Alvast bedankt
Vooral de derde omzetting naar zw-w is erg mooi. Mooie compo ook
Hoe oud is dit meisje?
No offence, en dit is puur persoonlijke smaak: ik zou graag eens een jong meisje in al haar onschuld zien. Geen mascara en lipgloss, geen styling...maar gewoon een puur spontaan portret van een kind. Ik vind de foto's technisch gezien heel mooi, maar mis vaak het spontane bij je portretten. Kinderen zijn, vind ik, het mooist als ze zichzelf zijn. Soms is dat met moeders hakken aan en lippenstift op, maar meestal zijn ze speels, naief en onbevangen. Ik mis dat in je series.
Vooral de derde omzetting naar zw-w is erg mooi. Mooie compo ook
Hoe oud is dit meisje?
No offence, en dit is puur persoonlijke smaak: ik zou graag eens een jong meisje in al haar onschuld zien. Geen mascara en lipgloss, geen styling...maar gewoon een puur spontaan portret van een kind. Ik vind de foto's technisch gezien heel mooi, maar mis vaak het spontane bij je portretten. Kinderen zijn, vind ik, het mooist als ze zichzelf zijn. Soms is dat met moeders hakken aan en lippenstift op, maar meestal zijn ze speels, naief en onbevangen. Ik mis dat in je series.
ik maak altijd heel erg veel foto's met allemaal verschillende foto's serieuze, spontane en kinderlijke.
nu heb ik toevallig steeds de serieuzere geplaatst.
ik zal volgende keer andere plaatsen oke?
Ik snap wel wat je bedoeld.
maare....de laatste is toch wel kinderlijk spontaan?
ja mooi he...net zo mooi als jullie lieve dochtertje.
Ik ben toevallig vandaag op jullie verhaal gestuit en jullie site, erg mooi...
hoe gaat het nu met jullie?
ja mooi he...net zo mooi als jullie lieve dochtertje.
Ik ben toevallig vandaag op jullie verhaal gestuit en jullie site, erg mooi...
hoe gaat het nu met jullie?
Hallo Moontje,
dat gaat he, we missen ze nog heel vaak maar we voelen haar nog dikwijls dicht bij ons.
dat gaat he, we missen ze nog heel vaak maar we voelen haar nog dikwijls dicht bij ons.
Hoi Edwin,
ja dat kan ik me heel erg voorstellen.
hopelijk krijgen we nog eens een heel vreugdelijk nieuws...wonderen zijn de wereld niet uit.
Ik zal je even een priveberichtje sturen waarom ik dit zeg.
ik maak altijd heel erg veel foto's met allemaal verschillende foto's serieuze, spontane en kinderlijke.
nu heb ik toevallig steeds de serieuzere geplaatst.
ik zal volgende keer andere plaatsen oke?
Ik snap wel wat je bedoeld.
maare....de laatste is toch wel kinderlijk spontaan?
Het gaat maar om smaak hoor Moontje.
Of de laatste kinderlijk spontaan is? Niet naar mijn smaak. Ik vind hem juist erg geposeerd overkomen. Ik bedoel giegelende,spetterende, rennende, dansende, schaterende of dromerige kinderen. Nogmaals....NO offence.
Het gaat maar om smaak hoor Moontje.
Of de laatste kinderlijk spontaan is? Niet naar mijn smaak. Ik vind hem juist erg geposeerd overkomen. Ik bedoel giegelende,spetterende, rennende, dansende, schaterende of dromerige kinderen. Nogmaals....NO offence.
maar in de studio is het eigenlijk altijd geposeerd.
ik heb nog wel een hele leuke reeks van deze shoot.
ze wilden zichzelf verkleden en samen grappige foto's maken.
Ik zal ze je morgen eens laten zien oke?
Inderdaad het kan smaak zijn, maar ik wil alles kunnen hahaha
Comment