Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodypaint

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bodypaint

Vandaag naar een bodypaint voorstelling geweest, niet altijd even makkelijk om te fotograferen, veel te druk, slecht licht en lastige achtergronden.

Ik heb dus geprobeerd met de 70-200 2.8 compleet open om de achtergrond onherkenbaar te maken, laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Wil je meer zien klik dan op mijn fotoblog

1)

2)

3)
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Re: Bodypaint

Iggy Pop is wel leuk.

Comment

de "william lawsom" is knap, zowel de painting als de foto
      op de andere twee is de opdracht "publiciteitpaintings voor bedrijven" niet te zien ... jammer

Comment

Je hebt de kleuren weergegeven zoals ze zijn. Dat is het belangrijkste.
        Je scherpte zit goed.
        Maar zoals je al zegt het is niet de ideale plaats voor de fotograaf op maskerade heb je dan ook betere mogelijkheden om deftige foto's te trekken omdat er daar een catwalk is waar alle modellen voor bij komen en zo heeft iedereen het model front voor zich staan. In ranst was het dus even drummen wat dan weer jammer is voor de fotograaf en belastend is voor de modellen.

Het was inderdaad onderwerp reclame voor bedrijven alhoewel er veel waren die naast het onderwerp zaten. Met name het product was niet genoeg herkenbaar.

Dirk h de iggy pop was dan ook het enige mannelijk model en wel raar dat de eerste uren er bijna geen foto's getrokken werden van dit model op alle wedstrijden trouwens.

je opnames mogen zeker gezien zijn edwin en als je ze aan de painters geeft zulle ze zeker tevreden zijn met deze opnames.

Comment

Mooie fotos, dat in eerste...
          Verder vind ik het minder raar dat van dit model weinig fotos worden getrokken. Zoals je weet heb ik al verschillende wedstrijden gefotografeerd waar hij (het model: ook Dirk) aanwezig was.
          Hij is tijdens het painten absoluut niet bezig met de fotografen en poseren of een sterke blik opzetten waardoor het een beetje suffe fotos worden.
          Geweldig lijf heeft hij, verder ook een goed model, maar hij moet zich eens laten gaan.

Marco Boots
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Dat is toch normaal dat een model bezig is met de paint en zich volledig zet naar de painter. Tijdens de wedstrijd is het zo dat het team gaat voor de prijs en niet voor de mooie foto tijdens het painten.
            Het is zelf zo dat ik al gehoord heb van veel painters dat de fotografen zelf op de zenuwen werken van het team omdat ze daar met hun geflits de concentratie storen.
            zelf al ooit gezien dat een fotograaf even de painter vroeg om opzij te gaan omdat hij zo een mooie foto kon trekken. Of met hun lens zo dicht bij gaan en flitsen zodat de artist geen bal meer ziet gedurende enkel minuten.

Of gasten die toch proberen binnen tekomen nog voor dat de rest er is om dan toch maar een hoop tetten te trekken, het eind resultaat dat trekken ze ni meer want dan zijn ze al weg.

Maar gelukkig zijn er veel mensen bij die respect hebben voor het werk en dan gelukkig ook nog mooi werk af leveren aan model en artist.

Comment

ik snpa je fustratie en ook het standpunt waarom hij zo doet.. En ik geef je ergens gelijk.. Maar dat neemt niet weg dat het wel een gevolg is dat er in het begin weinig fotos van hem worden gemaakt. Maar goed waarom zouden we ons er uberhaupt druk om maken... Mensen die bodypaint waarderen en de work-in-progress doen het toch wel, en heb je toch goeie fotos zat van.
              Marco
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
              X