Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn dochter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn dochter

Eerste maal dat ik dit probeer : mijn dochter in een leegstaande fabriekshal met reflectorscherm en softbox. Is nieuw voor mij maar de resultaten vielen beter mee dan ik had verwacht/gevreesd.
    Graag jullie commentaar.

peter

www.peterlaurent.be

Re: Mijn dochter

Eerlijk ?? Technisch wel ok hoor, maar omdat het je dochter is, zie je de toch wel krampachtige poses/uitdrukking zelf niet...

#2 de beste qua compo volgens mij..
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Eerlijk ?? Technisch wel ok hoor, maar omdat het je dochter is, zie je de toch wel krampachtige poses/uitdrukking zelf niet...

#2 de beste qua compo volgens mij..
      Yep, die glimlach en dat kuiltje doen het.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Technisch lijken mij de opnamen in orde. Over het feit of het 'model' volledig ontspannen was, heb ik ook de nodige twijfels.

Comment

wel leuk, maar wel erg braaf hoor.
          vooral de tweede, zo met de neuzen van de schoenen wijzend naar elkaar.
          mis hier toch wel wat enthousiasme.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Even ter verduidelijking...
            Zoals reeds gezegd was dit de eerste serieuze poging om foto's te nemen van een "model" ( laat het ons zo noemen ). Ik heb dus geen ervaring met het coachen of leiden of begeleiden van modellen en ik snap nu dat dat een discipline op zich is. Ik was al blij dat de technische kant van de zaak redelijk vlot ging.
            En ja, mijn dochter was idd niet echt geheel ontspannen ( ook zij had dit nog niet gedaan ) aangezien zij van mij aanwijzingen verwachtte en ik, mea culpa, redelijk vaag bleef hierin .
            Ik vond/vind gewoon dat zij er prachtig uitzag ! Maar ja, mijn kind, schoon kind......ik kan dus idd niet objectief beoordelen.
            En Bouk, redelijk braaf : gelukkig maar, ze is tenslotte nog maar 14 ! Maar ik snap wat je bedoelt hoor.
            Maar ik ben blij met de opmerkingen, hierdoor leer ik de foto's te zien op een andere ( lees : objectieve ) manier. En zo leren we weer wat bij.
            Bedankt !

peter
            www.peterlaurent.be

Comment

Ze heeft inderdaad een heel lief gezichtje met die kuiltjes.
              Als je dochter haar hoofd iets meer naar de camera had gedraaid was het al veel minderespannen over gekomen denk ik.
              Enne...........geef haar volgende keer eens een hoger paar hakken aan, haren los, en flop...ineens een hele ander dametje.
              Zeker nog eens gaan proberen....je zal zien dat je dochter ook veel losser zal zijn na wat meer shootjes.En de resultaten worden steeds prachtiger......wat zal jij nog meer trots op haar worden dan.
              Succes!!

gr Daantje

Comment

Working...
              X