Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Volgens mij iets minder blauw/groen gebruiken in de z/w omzetting. Details in huid zijn nu net iets te hard.
Te soft is ook niet goed, maar te hard en te geaccentueerd kan ook problemen geven, zoals hier bijvoorbeeld de té zware lippen.
Wel een zeer mooi model en verder niets op te merken aan de foto's, mooie plaatjes.
Vind de eerste een heel knap gemaakt portret, maar inderdaad: vooral rond de ogen lijkt het een beetje vreemd bewerkt. Misschien een iets natuurlijke resultaat trachten te bekomen, en vooral de eerste is voor mij
Kan het zijn dat je een colormixer met blauw- of groenfilter hebt gebruikt?
Maakt het gezicht te donker en ook hou ik niet van de zwarte lippen. Volgens mij had oranje of roodfilter beter geweest.
Qua scherpte heb ik dan weer geen klagen: dat de sproetjes zo hard zijn, komt volgens mij niet door scherpte maar door de uitgesproken zwart (verkeerde filter).
Oogwit en scherpte ogen en mond zijn teveel aangezet. Jammer van de overigens leuke portretten.
Helemaal mee akkoord, ogen zijn 'te'
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Comment