Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een mooi plaatje met enkele minpuntjes
dat plantje voor het model had je kunnen vermijden
iets te hard geflitst
er zit een halo rond het model
vlekken op de enkel en been had je kunnen verwijderen
greets
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
Prachtig blondje Maar bij dit soort foto's misschien toch de cellulitis of huidplooien die daar althans op lijken (en dat is natuurlijk hoor) wegdoezelen Dat is glamour hé.
Prachtig blondje Maar bij dit soort foto's misschien toch de cellulitis of huidplooien die daar althans op lijken (en dat is natuurlijk hoor) wegdoezelen Dat is glamour hé.
Mooie opname van een mooie vrouw.
Ik vind dat ze te een sexy pose aanneemt voor in een bos. Pfff wat moet ik anders zeggen..Ik heb overlaatst een foto gezien van een meid die in het graan stond heel sober en dat sprak me wel aan..Kan even het draadje niet meer maar diegene die hem gezien hebben die weten waar ik het over heb..
De stok die ze vast houd voegt niets toe aan het geheel vind ik.
Als ze op haar hurken had gezeten en een bloemeke plukte was dat volgens mij beter geweest..Was ook meteen haar schoonheidsfoutje weg.Maar daar kraai ik niet om hoor..
Kortom een mooie geslaagde foto met een te sexy houding.Begrijp me niet verkeerd want ik hou van sexy dames.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment