Moets ff wat shoppe
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hannerieke
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hannerieke
Twisted feelings....
Van de ene kant zit die blik wel héél lekker, van de andere kant (letterlijk en figuurlijk ) had een reflectischermpje langs links deze blik alleen maar kunnen versterken door haar rechteroog iets meer in te vullen.
Ik ga voor de zw/wt!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spy-Glass Bekijk bericht
Van de ene kant zit die blik wel héél lekker, van de andere kant (letterlijk en figuurlijk ) had een reflectischermpje langs links deze blik alleen maar kunnen versterken door haar rechteroog iets meer in te vullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtHij doet dat met opzet.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtHij doet dat met opzet.
Zelf had ik ook liever ofwel een opgelicht oog gezien, ofwel helemaal donker. Nu zie je iéts en half...
Verder mooie sensuele foto, een vrouwelijk hals blijft fotogeniek. En de blik zit inderdaad zeer goed.
Handje in mouw lijkt wel zeer mini nu.
Comment
-
Ik vind het een prachtige foto, juist de donkere rechterhelft vind ik mooi zo...het laat wat te raden over.
Een ander iets: de ogen (irissen) van de modellen van madmax worden niet zo "overdreven bewerkt" waardoor het, naar mijn mening, heel natuurlijk oogt. Mooie compo.
Ik zie graag de kleurenversie!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht....Ik zie graag de kleurenversie!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
een mooie, maar die vingers!!!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Code:Hij doet dat met opzet.
Code:You got it
Code:De hele foto zal wel met opzet genomen zijn zeker?
Ik vind 'em niet slecht, niet meer of niet minder, het volledig wegvallen van het rechteroog vind ik op zich wel storend.
Comment
-
je belichting blijft me verbazen! ik ga zonder twijfel voor de kleurenversie!
Comment
-
Mag ik vragen wat de lichtopstelling was hier? Ik dacht eerst dat je dit met 1 lamp hebt gedaan, die achter haar staat. (met grit?) Maar ik zie een tweede reflektie in haar oog (of ik ben mega kippig) Dat maakt me wel nieuwsgierig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtMag ik vragen wat de lichtopstelling was hier? Ik dacht eerst dat je dit met 1 lamp hebt gedaan, die achter haar staat. (met grit?) Maar ik zie een tweede reflektie in haar oog (of ik ben mega kippig) Dat maakt me wel nieuwsgierig.
Dacht dat ik deze met de 70cm en grid gedaan had. Maar kan ook met kleine refl en grid zijn gedaan. Was in mei.... kan me niet meer herinneren maar voor 99% zeker met de dish.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment