Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
geslaagd op een paar dingetjes na:
lichte randen rond de borsten, waarschijnlijk eerst een andere BH aangehad.
zelfde voor de heupen, eerst een ander broekje aangehad.
grt,bouk.
geslaagd op een paar dingetjes na:
lichte randen rond de borsten, waarschijnlijk eerst een andere BH aangehad.
zelfde voor de heupen, eerst een ander broekje aangehad.
grt,bouk.
lol.. dan had je dr billen moeten zien Wilde zelf nog wat platen van achteren maken maar dat was onmogelijk.
Meisje was net terug na 3 maanden Kreta en had idd last van bruin/wit tinten.
Beetje mijn fout want normaal vraag ik de MUA om dit nog even bij te kleuren.
@Monica. Prima plaat en heel mooie blik heb je haar daar laten maken. Goede sturing dus. Wit is in PS ook aan te passen met de curven die ik je heb laten zien. (Maak een extra curve donker, puur voor dat klusje)
@ Bouk: je hebt volkomen gelijk. Ze is behoorlijk bruin, waardoor je haar bikini ziet zitten. Ik vind het echter wel wat hebben, de verschillende huidtinten.
Omdat ik je punt wel begrijp, zal ik zal Jorgen zijn advies opvolgen en eens proberen of ik dat nog kan corrigeren.
@Schoonspikke: tx voor je lovende woorden. Ik kwam natuurlijk wel in een gespreid bedje terecht, aangezien alles voor mij geregeld was en ik continu de juiste aanwijzingen kreeg. (model visagie studioruimte)
Het enige wat ik hoefde te doen was camera instellen, Zilla aansturen en klikken maar. Nu heb ik wel bewondering gekregen voor modelfotografen....want het valt nog helemaal niet mee om duidelijk en zonder veel omwegen een model goed aan te sturen. De juiste woorden vinden en steeds het model prijzen zodat je niet als slavendrijver overkomt....respekt! De workshop was bijzonder leerzaam, op alle vlakken.
Volgende week fotografeer ik weer diertjes en kinderen, maar ik heb er wel een passie bij gekregen
bouk vind je nu ook niet dat je hier serieus aan het overdrijven bent
dit is een zeer mooie plaat en over die details jeeezzes man dit zijn geen wolken in een landschapje, en in beoordelingdaar zouden er velen van u moeten staan want scherpte en ruis is er degelijk troefik zou zeggen doe het eens na, bewijs uzelf eens met een model op deze wijze te posten dan zullen wij hem beoordelen
Monica een enome mooie plaat,je vooruitgang is duidelijk verbeterd op korte tijd
knap gedaan meid
en over die details jeeezzes man dit zijn geen wolken in een landschapje, en in beoordelingdaar zouden er velen van u moeten staan want scherpte en ruis is er degelijk troef
bedankt dat je eindelijk eens een comment op mijn foto's geeft.
maar ik heb toch liever, dat je het in een door mij gestart topic doet, in plaats van in die van iemand anders.
(sorry Monica, voor deze vervuiling van je topic).
grt,bouk.
dit is een zeer mooie plaat en over die details jeeezzes man dit zijn geen wolken in een landschapje, en in beoordelingdaar zouden er velen van u moeten staan want scherpte en ruis is er degelijk troefik zou zeggen doe het eens na, bewijs uzelf eens met een model op deze wijze te posten dan zullen wij hem beoordelen
Monica een enome mooie plaat,je vooruitgang is duidelijk verbeterd op korte tijd
knap gedaan meid
Girl Power
groetjes
Sylvie
Bouk geeft zijn mening, Monica geeft hem gelijk en dan komt gij u daar ff in moeien en zijn werk (wat absoluut niks met dit topic te maken heeft) afbreken zonder dat ge zelf al iets bewezen hebt?! Dom wijf.
En wat die 'Girl Power' en je zinsconstructie betreft: ik denk ni dat gij één van de slimste bent
Last edited by Pixations; 12 september 2009, 10:31.
Mooi werk en wat een model! Belichting en compositie zijn heel goed.
Die workshop bij MadMax heeft duidelijk wat opgeleverd
Bouk geeft zijn mening, Monica geeft hem gelijk en dan komt gij u daar ff in moeien en zijn werk (wat absoluut niks met dit topic te maken heeft) afbreken zonder dat ge zelf al iets bewezen hebt?! Dom wijf.
wel, daar ben ik het nu eens compleet bij eens cé, btw een pracht plaatje Monica
Nu heb ik wel bewondering gekregen voor modelfotografen....want het valt nog helemaal niet mee om duidelijk en zonder veel omwegen een model goed aan te sturen. De juiste woorden vinden en steeds het model prijzen zodat je niet als slavendrijver overkomt....respekt!
Nu heb je wel een hele grote stap vooruit gezet Monica!....congrats!
Nu heb je wel een hele grote stap vooruit gezet Monica!....congrats!
Fotografische groetjes, Daniel
Het is wel eens goed om in de keuken van een ander te kijken, dan krijg je er meer begrip voor en zeker veel respekt. En het heeft me ook wel erg aangestoken. Neemt niet weg dat ik een bewerking nog steeds niet mooi kan vinden. Maar hulde voor de modelfotografen en zeker de modellen. Ik heb dat zeker onderschat Vooral de hele organisatie om zo'n shoot heen.
knap gedaan meid
Girl Power
groetjes
Sylvie
Het is niet aan de comment gevers om te bewijzen dat ze het beter kunnen.Dan zou er nog minder comments zijn dan er al nu zijn.
Ik ga met bouk mee dat hij aangeeft dat deze fouten niet mogen SC. Je zit daar met huidtintverschillen die opvallen. Dit stoort sommige mensen wat dan ook mag gezegd worden.
Het is dan aan de TS om haar foto te verdedigen, wat Monica hier ook doet. Daardoor kan het mischien zijn dat ze ons op een ander gedacht kan brengen wat ze bij mij voor een groot gedeelte heeft gedaan.
En zo is de cirkel rond
Silvie kun je nu ook zeggen waarom je dit een enorme plaat vind want dat zou ook intressant zijn en kun je mischien Bouk toch naar de andere kant brengen.
Monica, je zegt dat de verschillende huidtinten wel iets hebben. Waarom zou je deze dan wegwerken. Zou het dan mischien niet beter zijn om ze wat te benadrukken.
Wat mij stoort in de huidtinten is dat het nog vis nog vlees zijn. Normaal zeggen we "Minder is beter"Maar hier kunnen we beter zeggen "Meer is beter".
Mooie pose. Goede interactie tussen fotograffe en model.
Ben blij dat de investering geloond heeft.
Robby G L
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment