Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door Yamato ImagingBekijk bericht
mmm........... Al 70 keer bekeken en geen reactie..... zijn ze zo slecht dan?
nou... slecht is zeker anders ... ik vraag me alleen af wat je hier wilt laten zien.
Ik zie een model in een vies kleed, een soort levende kroket, met een vrolijke uitstraling.
Ik neem aan dat ze niet blij is omdat ze aangespoeld is na schipbreuk?
Een droeftoet zou ik hier mooier vinden. Of iets hulpeloos. Nja.. dat ik natuurlijk allemaal nakaarten maar zo kijk ik even naar dit beeld. (no offence!!)
Oorspronkelijk geplaatst door Yamato ImagingBekijk bericht
Hey MadMax,
dit was eigenlijk een Trash The Dress shoot, dus het was de bedoeling om het kleed te trashen lol
Grtz
Tim
ah.. zoiets wat in USA hot is bij bruiloften? Okay. dan heeft de plaat een doel. Ik zag het echter even niet en kon het in de titel ook niet terugvinden.
Goed gelukt dan
(maar wat zonde van die mooie trouwjurken joh. Denk dat mijn vrouw me zou killen als ik dit met ons 18 jaar oude jurk deed )
ah.. zoiets wat in USA hot is bij bruiloften? Okay. dan heeft de plaat een doel. Ik zag het echter even niet en kon het in de titel ook niet terugvinden.
Goed gelukt dan
(maar wat zonde van die mooie trouwjurken joh. Denk dat mijn vrouw me zou killen als ik dit met ons 18 jaar oude jurk deed )
Hey Madmax,
Als je bedenkt hoeveel die jurken kosten en er dan aan denkt dat deze de rest van jullie leven in de kast hangen................ Is dit miscchien een mooier einddoel voor de jurk
En als je dan je eigen vrouw er in steekt kan je er misschien mee wegkomen...
Comment