Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind dat het licht van buiten te veel aandacht trekt, en de pose van het linkermodel heeft een heel onnatuurlijke houding.
ze heeft moeite om op de leuning in evenwicht te blijven.
het tweede model dat ligt is haar hoofd de veel maar beneden gericht dat kijkt niet prettig
greets
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
ben heel erg fan van je werk aan worden echter deze vind ik qua inhoud wat minder geslaagd. dit wringt aan alle kanten. (los van techniek en afwerking want die is heel netjes)
Je laat hier duidelijk fashionplaten zien. Mooie styling enz. Maar het beeld is voor mij te lang gerekt en is me totaal niet duidelijk wat je hier wilt benadrukken. Lingerie of fashion (jurk)?
Gekke is dat als ik de foto precies doormidden snijdt, ik twee heel mooie platen overhoud hahaha.
jezus christus!!! dit is echt super!! prachtig model superrr styling!!!!
wie heeft de styling gedaan trouwens? en super knap van fotograaf ofcourse me like it very much
Deze vind ik best wel knap hoor, alleen is de toning er volgens mij net iets over, ook is de foto volgens mij niet in evenwicht.
Jammer van de affiche? op de achtergrond, maar al bij al een toffe plaat
Comment