Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Close your eyes **update**

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Close your eyes **update**

Monica waar is die vlek gebleven. Zou toch het originel terug zetten met de update er bij. Zo blijven de comments relevant.

Mooi, Hier ook weer te zien hoe belangrijk het is om een goed model te hebben.
    Doorgaan hoe je bezig bent en het komt in orde.
    Allee precies of deze is niet in orde zeker. Je weet wel wat ik wil zeggen.
    Ik zou er die bovenste rand achtergrond wegcroppen, tot juist boven haar hoofd.
    Robby G L
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Monica waar is die vlek gebleven. Zou toch het originel terug zetten met de update er bij. Zo blijven de comments relevant.

Mooi, Hier ook weer te zien hoe belangrijk het is om een goed model te hebben.
      Doorgaan hoe je bezig bent en het komt in orde.
      Allee precies of deze is niet in orde zeker. Je weet wel wat ik wil zeggen.
      Ik zou er die bovenste rand achtergrond wegcroppen, tot juist boven haar hoofd.
      Robby G L
      robby, het origineel staat onder de foto "originele post" even aan klikken

grtjs

JK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        robby, het origineel staat onder de foto "originele post" even aan klikken

grtjs

JK
        Zou toch gemakkelijker om te beoordelen mocht het origineel blijven staan.
        Robby G L

Comment

En ik maar zoeken naar die vlek, totdat ik alle comments had doorgenomen....
          Vind het een prachtplaat , maar zoals Jorgen zegt mag er links en onder iets af, of er bij, maar ja bijsnijden dat kan niet hè...
          Henks
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Tx voor de feedback heren,

Ik snap alleen de crop niet die jullie voorstellen. Die vlecht gaat er niet af hoor...no way
            Misschien kun je me laten zien wat je bedoelt Robby, Henk?

Comment

Dit is mijn crop. Links zou ik ook niets afdoen. veel te mooi haar.
              Dit is allemaal kwestie van smaak.
              Robby G L

Comment

[QUOTE=robbydorine;2409724]Dit is mijn crop. Links zou ik ook niets afdoen. veel te mooi haar.
                Dit is allemaal kwestie van smaak.
                Robby G L

Robby heeft er voor mij aan de bovenkant te veel afgedaan, het zit nu wel heel erg krap in het kader. Het haar is inderdaad prachtig, daar zat ik fout mee zie ik nu.
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Tx Robby, voor je voorbeeld. Fijn dat je met me meedenkt. Ik begrijp wat je bedoelt met de crop...ik vrees alleen dat ik heel eigenwijs ben. Ik persoonlijk heb het gevoel dat ze die ruimte nodig heeft boven haar hoofd. Ik vind het toch best nog lastig om pakkende compo's te maken bij portretten. Soms geeft een paar mm's snijden al een heel ander effekt.

@Henk: ghehe, ik was al bang dat je de "schaar" in dat mooie haar ging zetten
                  Ik laat de foto maar lekker zoals hij is. Ik houdt erg van 2/3 (10-15) verhoudingen (foto grootte) Vierkante crops kunnen ook mooi zijn, maar alles wat daar tussen hangt, vind ik zelf niet zo mooi.

Comment

Ik zou heel graag eens het originele onbewerkte beeld eens zien.

Comment

mooi en oh zo puur. en die lippen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rostudio Bekijk bericht
                        Ik zou heel graag eens het originele onbewerkte beeld eens zien.
                        Waarom als ik vragen mag?
                        Ik ben nooit te beroerd geweest om orginele foto's te plaatsen, maar ik vraag nu toch wel af wat het nut daar van zou zijn. Het is namelijk niet de onbewerkte versie die ik hier ter beoordeling heb neergelegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Tx Robby, voor je voorbeeld. Fijn dat je met me meedenkt. Ik begrijp wat je bedoelt met de crop...ik vrees alleen dat ik heel eigenwijs ben. Ik persoonlijk heb het gevoel dat ze die ruimte nodig heeft boven haar hoofd. Ik vind het toch best nog lastig om pakkende compo's te maken bij portretten. Soms geeft een paar mm's snijden al een heel ander effekt.

@Henk: ghehe, ik was al bang dat je de "schaar" in dat mooie haar ging zetten
                          Ik laat de foto maar lekker zoals hij is. Ik houdt erg van 2/3 (10-15) verhoudingen (foto grootte) Vierkante crops kunnen ook mooi zijn, maar alles wat daar tussen hangt, vind ik zelf niet zo mooi.
                          "Eigenwijs" Alleee, toch niet waar zeker. Ik wist dat er iets was, maar wat.

Als we comments geven, met de bedoeling om de mensen van gedacht te laten veranderen "Niet goed bezig dan".
                          Mijn gedachtengang achter mijn crop is, wanneer ik mijn ogen sluit, het mij lijkt dat ik in een beschermd hokje zit. Weer ver gezocht maar wilde het toch meegeven.
                          Robby G L

Comment

Working...
                          X