Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Close your eyes **update**
Collapse
X
-
-
Re: Close your eyes
..die vlek onderaan?
Zou ik toch echt afknippen. Of gewoon niet gemaakt hebben, snap de reden niet. Je hebt een streep gezet met de burn tool, maar je hebt schaduw en belichte delen tesamen genomen, waardoor je nu een lelijke vlek hebt op je foto.
Nu is de foto - in half afgewerkte toestand - hier niet echt op z'n plaats...
-
Mooie plaat en blik. Zou m zelf links en onder iets croppen denk ik.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik gebruik nooit burntools, ik zou niet weten wat ik daar mee moest doen...ik maak een extra laagje met een donkerdere curve en daar zet ik schaduwen extra mee aan. That's it, dat truukje heb ik pas geleerd. Ik heb een kwartier naar een vlek gezocht die ik niet zag, maar inderdaad...als ik naast mijn monitor ga zitten zie ik 'm ook.
De discussie of een foto hier nu wel of niet op zijn plaats is of dat ik de foto niet had moeten maken, daar brand ik mijn vingers nooit aan. Voor je het weet krijg je je eigen subtiele feedback weer terug gekegeld...hetgeen overigens niet mijn stijl is
Ik vind de foto, afgezien van die stomme fout, zeker showcasewaardig. Onderbouw eens goed waarom jij deze hier niet vind thuis horen, dan kan ik er iets mee!
Comment
-
De vlek is er wel degelijk hoor, Monica, of ik nu voor of naast mijn monitor zit.
Zeker dat er nergens niets fout gegaan is dat nog te corrigeren valt?
Los daarvan, wat een foto's zeg. Je vliegt vooruit. De Leermeester heeft zijn werk uitstekend gedaan. Alsook het model !
Niemand in de buurt van Leuven die mij zo ook eens de kneepjes van het 'vak' wil leren? Of Madmax, nog nooit gedacht aan workshop op verplaatsing ?
Monica, was dit terug 1 lamp en zonder flits?
Comment
-
Denk dat die 'vlek' een natuurlijk effect van de schaduwval is en een deel van haar lichaam? een vouw misschien? Niets fout hoor, en is makkelijk te corrigeren.
Je zou het lichte gedeelte wat kunnen doordrukken.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Re: Close your eyes **update**
Tx voor de feedback allemaal...ik heb een update geplaatst. (zonder vlek )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk gebruik nooit burntools, ik zou niet weten wat ik daar mee moest doen...ik maak een extra laagje met een donkerdere curve en daar zet ik schaduwen extra mee aan. That's it, dat truukje heb ik pas geleerd. Ik heb een kwartier naar een vlek gezocht die ik niet zag, maar inderdaad...als ik naast mijn monitor ga zitten zie ik 'm ook.
Volgende keer misschien link naar die foto met vlek laten staan. Nu staat mijn commentaar daar mooi te mierenneuken op iets dat verwijderd is.
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDenk dat die 'vlek' een natuurlijk effect van de schaduwval is en een deel van haar lichaam? een vouw misschien? Niets fout hoor, en is makkelijk te corrigeren.
Je zou het lichte gedeelte wat kunnen doordrukken.
Comment
-
Update is heel knap Monica
Oorspronkelijke had inderdaad een deuk, moet je voor opletten.
grtz. Peter
Comment
-
en ikke maar zoeken naar die vlek, dacht al wat een prachtmonitor heb ik toch want bij mij niks vlek te zien....tot ik verder las....sja
oja, ik vind dit een prachtfoto, niks op aan te merken, in alle opzichten!
je gaat er als een pijl op vooruit Monica, met deze foto mag je een bank vooruit!!
Comment
Comment