Zo maar eens om nog eens iets te posten aangezien het al weer kweenie hoe lang geleden is ^^
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kweenie
Collapse
X
-
Kweenie
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.beLabels: Geen
-
-
Re: Kweenie
De basis ziet er lekker uit Ik kan alleen de tekst niet lezen. (te klein)
Halo om model en kader?
Vind styling en expressie/pose lekker
Kijk maar uit hier met je 'wazige' plaatjes SilvieGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDe basis ziet er lekker uit Ik kan alleen de tekst niet lezen. (te klein)
Halo om model en kader?
Kijk maar uit hier met je 'wazige' plaatjes Silvie
En ja de halo en het wazige zijn intussen mijn trademark geworden denk ik (wie mij op facebook volgt ziet ze daar week na week verschijnen). Maar als dat hier moeilijk valt kan ik dat best begrijpen. 't Is niet voor niets zo lang geleden dat ik nog gepost heb hier. Mijn stijl is niet mainstream en niet met de mode mee dus per definitie heb je dan maar een klein publiek meer over.If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
En hier nog een lid van dat publiek hoor... Je hebt een eigen, herkenbare stijl die ik zeer kan pruimen. Heel knap werk!Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtDe tekst zijn gewoon de credits hoor :-)
En ja de halo en het wazige zijn intussen mijn trademark geworden denk ik (wie mij op facebook volgt ziet ze daar week na week verschijnen). Maar als dat hier moeilijk valt kan ik dat best begrijpen. 't Is niet voor niets zo lang geleden dat ik nog gepost heb hier. Mijn stijl is niet mainstream en niet met de mode mee dus per definitie heb je dan maar een klein publiek meer over.
Ik ben fan hoor. Maar heb wel een nieuwe bril nodig geloof ik. IK kon echt niet ontcijferen wat daar stond hahaha. FF naar de brillenboerGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
idd kweenioegoe deze platen , maar ook ik moet effe mijn bril poetsen want de teks is niet leesbaar (of toch bijna niet leesbaar)
voor de rest erg knappe platen van een dito model!!
(een beetke minder die waas zou nog beter zijn naar mijne smaak, ma ja kweet eigelijk niet of ik wel smaak he )
Comment
-
kwa afwerking is smaak, mooie compos in beide en in tweede zit het nogal kort tegen het kader bovenaan haar houding staat dan wat gebogen met als uitdrukking oeps kan er net onder.
over de tekst ga ik me niet uitwijden
over uitwerking is nagadacht prima
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtDe tekst zijn gewoon de credits hoor :-)
En ja de halo en het wazige zijn intussen mijn trademark geworden denk ik (wie mij op facebook volgt ziet ze daar week na week verschijnen). Maar als dat hier moeilijk valt kan ik dat best begrijpen. 't Is niet voor niets zo lang geleden dat ik nog gepost heb hier. Mijn stijl is niet mainstream en niet met de mode mee dus per definitie heb je dan maar een klein publiek meer over.
Maar ja, wie ben ik. Je site staat in ieder geval bij mijn favorieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDe basis ziet er lekker uit Ik kan alleen de tekst niet lezen. (te klein)
Halo om model en kader?
Kijk maar uit hier met je 'wazige' plaatjes SilvieOorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtDe tekst zijn gewoon de credits hoor :-)
En het is al evenmin zo dat omdat er maar een kleine markt voor is dat er geen markt voor is.
Mij kunnen deze foto's zeker beroeren.
Comment
Comment