Afgelopen weekend zijn we met een erg leuk groepje naar Zandvoort gegaan waar we een huisje hadden gehuurd.
We hadden een topweekend ondanks het niet ideale weer.
Aangezien Ryan Air nog geen goedkope aanbiedingen voor een weekendje Cuba heeft hebben we maar geprobeerd een dergelijke situatie na te bootsen.
Ons groepje bestond uit:
Model Nathalie
Model Sophie
Visagiste / haarstyliste Nadieh Blij
Fotograaf Peter Meijer
Fotograaf: Ikkuh
Er zaten naar mijn mening veel mooie foto's bij, maar dit zijn er teveel om allemaal hier te plaatsen, vandaar heb ik me ook maar eens gewaagd aan een webgallery. Ik weet dat dit niet voor iedereen even handig is, maar ik kon geen keuze maken.
De foto's zijn hier te bekijken: Nathalie & Sophie
Alleen bij foto 2 en 3 is gebruikt gemaakt van een flitser, de rest is puur met bestaand licht zónder reflectiescherm geschoten.
Hier alvast 4 voorproefjes:
Jullie meningen zijn welkom.
Groetjes, Marius
We hadden een topweekend ondanks het niet ideale weer.
Aangezien Ryan Air nog geen goedkope aanbiedingen voor een weekendje Cuba heeft hebben we maar geprobeerd een dergelijke situatie na te bootsen.
Ons groepje bestond uit:
Model Nathalie
Model Sophie
Visagiste / haarstyliste Nadieh Blij
Fotograaf Peter Meijer
Fotograaf: Ikkuh
Er zaten naar mijn mening veel mooie foto's bij, maar dit zijn er teveel om allemaal hier te plaatsen, vandaar heb ik me ook maar eens gewaagd aan een webgallery. Ik weet dat dit niet voor iedereen even handig is, maar ik kon geen keuze maken.
De foto's zijn hier te bekijken: Nathalie & Sophie
Alleen bij foto 2 en 3 is gebruikt gemaakt van een flitser, de rest is puur met bestaand licht zónder reflectiescherm geschoten.
Hier alvast 4 voorproefjes:
Jullie meningen zijn welkom.
Groetjes, Marius
Comment