Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilla

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zilla

Tja, daar lopen we allemaal tegenaan.
    Je platen smaken altijd goed, maar dan krijg je te horen dat je eens "wat anders" moet gaan doen omdat het "saai" wordt.
    Ik herken dit heel erg.

Wat deze platen betreft:
    Ik ben er niet kapot van. Die kunstmatige mist, waardoor het kontrast verloren gaat, vind ik gewoon niet mooi.
    Soms kan dat, maar dan meestal bij lokatiewerk, en niet bij studiowerk in mijn ogen.

Tuurlijk moet je blijven experimenteren, net als ik, maar voor wat betreft deze serie zeg ik toch nee.

Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

De bewerking haalt de kwaliteit van je platen naar beneden. Het is alsof er een stof laagje op hangt.

Comment

Ik vind dit zo grappig he. Het verschil tussen hier en Dutchheaven.nl
        Daar is het grofweg 95%: 'kijkt heerlijk weg' en hier is het 95%: 'kijkt niet lekker weg'.

Dit om even aan te geven hoe moeilijk het is als je advies van mensen wilt wat nu juist is en niet. Is de ene helft aan het slijmen... en de andere niet? of is het precies omgekeerd?

Ik weet al lang dat jullie hier op BD dit soort bewerkingen niet smaken, maar daar kan ik natuurlijk niks aan doen. Of wel ... maar helaas.

Maar goed. Het is de eindlaag die het voor jullie 'verpest' voor mij net weer een iets andere plaat oplevert. Als ik maar weet, dat alles wat er onder zit, redelijk tot goed is.

Zal later even een 'normale' plaatsen.

Thanks voor de eerlijke reacties so far.

[edit] Ik heb deze platen eens bekeken op een standaard 17" LCD en dan ziet het er idd een stuk minder contrastrijk uit dan op mijn Eizo CG222. Maar ik heb al meerdere van dit soort platen op print en dat ziet er nog goed uit. Maar goed. Dit is geen excuus, maar meer omdat als je bewerkt, ik op mijn scherm vertrouw. )
        Last edited by MadMax; 8 september 2009, 11:24.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ja Jörgen, je bent beroemder dan je denkt!!

Kijk op de tram voor een hint.

Groetjes, Marius
          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

LOL, die is gaaf Marius
            Die foto zou daar in het echt moeten hangen, toch wel een hele mooie, inclusief de bewerking
            Zilla heeft ook wel een behoorlijk mooie indringende blik, prachtig!

Comment

Zo zie je maar.. als zo'n plaat daar echt zou hangen, zou je niemand horen

Maar die opdracht voor CS ben je vergeten

Last edited by MadMax; 8 september 2009, 15:27.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                [edit] Ik heb deze platen eens bekeken op een standaard 17" LCD en dan ziet het er idd een stuk minder contrastrijk uit dan op mijn Eizo CG222. Maar ik heb al meerdere van dit soort platen op print en dat ziet er nog goed uit. Maar goed. Dit is geen excuus, maar meer omdat als je bewerkt, ik op mijn scherm vertrouw. )

Je hebt, zeker wat mij betreft, voor een stuk gelijk. Op mijn Eizo FlexScanS2410w zijn de beelden zeker contrastrijker dan op de Yakumo-monitor waar ik de foto's eerder op zag. Neemt niet weg dat ik nog niet sta te gillen van opwinding.
                Zegt mij wel dat idd alles behoorlijk relatief is (om Einstein te citeren!)
                "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                  (...) Neemt niet weg dat ik nog niet sta te gillen van opwinding.
                  Zegt mij wel dat idd alles behoorlijk relatief is (om Einstein te citeren!)
                  hehehe.. zou wel gaaf zijn een forum met geluid
                  Brengt nog meer leven in de brouwerij
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    hehehe.. zou wel gaaf zijn een forum met geluid
                    Brengt nog meer leven in de brouwerij
                    Hou zekers, nog meer ambras dan,laat het uit hé

Comment

Working...