Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilla

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zilla

Tijdens een WS vanaf de zijlijn ook een paar platen meegeschoten en experimenteel bewerkt.

Model: Zilla
    Visa: InYourFace

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Zilla

De 2de vind ik wel iets hebben... Voor een of ander lingeriemerk
    Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
    Meer info op: www.tomvh.be

Comment

geen van de drie vind ik qua belichting zo denderend ... we zijn van jou ook al zoveel gewwon!
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
        geen van de drie vind ik qua belichting zo denderend ... we zijn van jou ook al zoveel gewwon!
        kun je me misschien aangeven wat je aan de belichting niet mooi vindt? (probeer ff door de laatste lagen heen te kijken )
        Last edited by MadMax; 7 september 2009, 23:16.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          kun je me misschien aangeven wat je aan de belichting niet mooi vindt? (probeer ff door de laatste lagen heen te kijken )
          Als ik de eerste foto als meest uitgesproken voorbeeld neem van wat ik bedoel dan is het dat ik die ondanks de kleur toch wat "grijzig" vind.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
            Als ik de eerste foto als meest uitgesproken voorbeeld neem van wat ik bedoel dan is het dat ik die ondanks de kleur toch wat "grijzig" vind.
            ah okay.. das de bewerking das wat anders dan belichting Ik schrok al
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Er hangt een soort mistig laagje voor. Bij de eerste vind ik het passen. De tweede valt ook best mee, maar bij de derde past het naar mijn smaak niet.

De eerste vind ik wel een prachtplaat !
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

misschien eens stoppen met experimenteren en gewoon doen waar je goed in bent
                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                  yep, volg ik het lijkt wel of er hier een "fog" van nik complete opgezet is

grtjs,

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                    Neenee, laat 'm maar rustig experimenteren, anders is voor hem de lol eraf!
                    Ik wacht gewoon op resultaten die ik wél lust.

"Geduld is ... wachten op MadMax."
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

idd madmax gewoon verder laten experimenteren en op een zeker ogenblik slaat hij ons allen weer met verstomming door enkele echte knallers hier neer te zetten....nu doen we het met deze voor even...

leuke plaatjes jorgen ,alleen die waas....vind ik niet zo lekker kijken
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Tedju... hier staat de foto die ik bij Monica bedoelde...
                        Jammer van de waas die erover hangt.
                        zoals ik ook bij Monica zei: de belichting vind ik tussen de twee hangen.
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik vind het eigenlijk wel lekker kijkende platen, mét waas. Het had alleen misschien ietsje subtieler gemogen (I know: subtiliteit en experimenteren gaat niet samen, dat komt mettertijd... ).
                          Bij de derde foto schort er voor mij iets aan de houding van het linkerbeen van het (overigens prachtige) model: ik vind haar kuit behoorlijk zwaar overkomen op de foto.

Verder... nice!
                          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Om eerlijk te zijn...De fotos met deze bewerking vind ik niet mooie om persoonlijke reden..Technische reden daar moet je me niets over vragen.Maar begin er al stilletjes iets van te kennen als ik dat zo allemaal volg.
                            Ik heb gegrepen dat je samen met Monica een workshop hebt gedaan dewelke ik ook beoordeeld heb..En haar vind ik dan wel meer mijn smaak. Sja..Smaken verschillen nu eenmaal.

Off topic: Lanschappen zijn ook mooi hoor.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hoi Jorgen,

Wat licht, camera hoek en poses betreft prachtig echter dat contrast...daar twijfel ik over. Ik weet natuurlijk ook dat je weer in je experimenteer fase zit.
                              | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                              | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Working...
                              X