Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De pianist van Quimper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De pianist van Quimper

Re: De pianist van Quimper

Die box met CD's vind ik wat jammer, omdat dat het tijdsbesef katapulteert naar het nu. Het wit is misschien ook wat te sterk

Comment

Goed hoor, mét cd-box.

Comment

update

Comment

Geef mij maar het origineel: de pianist die wat probeert bij te verdienen. We kunnen alles wel mooier (esthetischer) voorstellen dan het is, maar de realiteit blijft. De eerste post geeft een stuk realiteit weer. De update is ontdaan van de realiteit. Het laat alleen een pianist zien die op straat speelt. Het waarom ontbreekt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
            Geef mij maar het origineel: de pianist die wat probeert bij te verdienen. We kunnen alles wel mooier (esthetischer) voorstellen dan het is, maar de realiteit blijft. De eerste post geeft een stuk realiteit weer. De update is ontdaan van de realiteit. Het laat alleen een pianist zien die op straat speelt. Het waarom ontbreekt.

Inderdaad, ik volg hierin! Het waarom kun je misschien toch nog terugvinden in het feit dat hij geen sokken heeft/draagt, z'n sleutelbos aan z'n riem & het riooldeksel waar hij net naast zit.

Kwestie van omzetting zit er inderdaad wat veel wit in de foto... een iets rauwere omzetting had de sfeer wat beter kunnen weergeven.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Is deze beter

Comment

Working...
              X