Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretten uit Haïti

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portretten uit Haïti

Hey,

een aantal foto's die ik recent in Haïti trok en waar ik zelf best tevreden over ben. Alle commentaar welkom!

Bedankt voor't kijken,
    Matthias

Re: Portretten uit Haïti

De eerste en tweede zijn indringende foto's. Bij de eerste zou ik wel willen adviseren om 4 à 5 cm van de onderkant af te halen. Nu is het net of de armen ontbreken.

De derde foto is voor wat betreft compositie niet zo goed. Er zit wel een diagonaal in, maar die is niet consequent doorgetrokken.

Comment

Die 2de is heel pakkend! De eerste is zeker ook heel erg goed, al lijkt het net alsof hij geen rechterarm heeft. 3de vind ik in de reeks iets minder, maar daarom ook weer niet slecht.
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

Comment

De eerste twee hebben zeker wat! Ik zou bij de eerste wel van onder wegcroppen tot iets boven de onderkant van de mouw. Bij aller twee de huid mischien ietsje oplichten.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Bedankt voor de reacties! Bij die eerste was me die arm nooit opgevallen, maar nu ik er op let stoort het inderdaad wat.

De derde is inderdaad mss iets slordiger, maar vond hem op één of andere manier toch boeiend (weet niet juist waarom)...

Comment

De eerste vind ik het sterkst, maar ook het blauwst
            De 2 anderen zeggen me niet zoveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              De eerste vind ik het sterkst, maar ook het blauwst
              De 2 anderen zeggen me niet zoveel.
              vind ik ook , spijtig dat dit door TS niet opvalt waardoor de foto direct om technische redenen zijn sterkte verliest, jammer
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik ben wel weg van de derde. Alleen vind'k die twee rechts wat storend. Misschien wegklonen?

Comment

Working...
                X