Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad mooi uniform licht en interessant water-effect.
De paar druppeltjes die out-of-focus schijfjes vormen ter hoogte van het gezicht, had ik wel weggegomd.
Vind het wel beetje vreemd dat er water op het model spuit ter hoogte van de borst en hals streek, maar het komt van nergens.
De straal en druppels lijken weggegomd tot de middenste horizontale lijn. De enige hoek waar geen water te zien is.
Beetje raar vertekend beeld ja..Zoals mijn voorganger aangeeft klopt er iets niet met de waterspatten...En de straal van de douche..
MAar ik vind het wel een natuurlijk mooie douche opname hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Op zich een mooie plaat alleen jammer dat het water niet iets van wat hoger komt.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Waarom laat je het venster niet zitten dan? Tis toch geen studio opname? Probeer gewoon het best uit de locatie te halen?
Ik vind dit jammer want de plaat wringt. Het licht is namelijk heerlijk en je vriendin doet het hier ook super.
Waarom laat je het venster niet zitten dan? Tis toch geen studio opname? Probeer gewoon het best uit de locatie te halen?
Ik vind dit jammer want de plaat wringt. Het licht is namelijk heerlijk en je vriendin doet het hier ook super.
't venster was een storende witte vlek geworden die met alle aandacht ging lopen..
Maar was een eerste poging en er zijn idd nog vele dingen die beter kunnen
't venster was een storende witte vlek geworden die met alle aandacht ging lopen..
Maar was een eerste poging en er zijn idd nog vele dingen die beter kunnen
licht was de zon, dus alle credits aan de natuur.
Laat het gewoon zin : een venster zal het heus geen 18+ maken
Zet er die ff bij... Op voorhand zou ik zeggen dat het moet kunnen (maar ik kan verkeerd zijn )
Ik zie veel "verschillende" huidstructuren, ik bedoe bv de bil is heel anders dan de rest, en niet zo mooi. Zeer verschillend van de borststreek met de druppels en zo....
Vind die met het venster veel beter hoor..Komt zelf een beetje Urban over bij mij..De huiselijke sfeer bedoel ik dan..En je kan beter zien waarvan het licht nu echt komt.
Mooi hoor en een toopertje nu nog meer.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Met venster. Zeker weten. Heb hier ff zitten schuiven en er is heel wat van te maken dmv wat leuke filters en een korreltje en wat curven. Basis is lekker
Comment