Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Basic

De wat meer brave fotografie. Het ruige/experimentele kon jullie niet echt bekoren
    Vervolg op:
    Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Last edited by MadMax; 2 september 2009, 10:10.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Basic

Prachtige kleuren, perfecte compositie, technisch perfect in orde, heel mooi model met perfecte looks, foto is van uitermate professionele kwaliteit, kan zo onmiddellijk in Vanity Fair, Elle, Marie Claire, Vogue, Knack Weekend Mode Special etc etc etc. Dit is geen amateur fotografie meer, daarom pleit ik hier voor een separaat gedeelte waar professionele fotografen hun foto's kunnen plaatsen. Als amateur die zijn best doet en soms amper reaktie krijgt op zijn foto's is dit zeer fustrerend. Neemt U mijn reaktie niet kwalijk a.u.b, graag ventileer hier ik mijn mening, die niet negatief is.
    Last edited by Grupello; 2 september 2009, 10:04.

Comment

alle drie heerlijk om naar te kijken, toch zou ik bij de eerste twee de broek eraf croppen.
      daarom de voorkeur voor de laatste.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Prachtige kleuren, perfecte compositie, technisch perfect in orde, heel mooi model met perfecte looks, foto is van uitermate professionele kwaliteit, kan zo onmiddellijk in Vanity Fair, Elle, Marie Claire, Vogue, Knack Weekend Mode Special etc etc etc. Dit is geen amateur fotografie meer, daarom pleit ik hier voor een separaat gedeelte waar professionele fotografen hun foto's kunnen plaatsen. Als amateur die zijn best doet en soms amper reaktie krijgt op zijn foto's is dit zeer fustrerend. Neemt U mijn reaktie niet kwalijk a.u.b, graag ventileer hier ik mijn mening, die niet negatief is.
        Joehoe... ik groeide uiteraard een paar cm van deze lovende woorden, maar mag wel iets minder hoor. Ik schiet net een jaartje of 3 en dan alleen op mijn vrije zondagen voor de lol.
        Dit meisje is geen prof model en ik ben geen prof fotograaf. Ook dit was een TFP als portfolio opbouw van deze vrouw.
        Ik ben mss nog wel meer amateur dan de meeste van jullie hier
        En die paar dollar die ik verdiende (ben al lang niet meer actief op stock) met stock zijn nog niet eens genoeg voor een nieuwe body

Maar bedankt voor je leuke comment

@Bouk.. niks croppen.. :P Kom niet aan me styling :P
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Nice, maar van mij mag het ruig hoor

grt

Comment

hoewel in 1 en 3 zeer geslaagde expressies te zien zijn ben ik toch absolute fan van nummer 2

wat de styling, make-up, belichting en afwerking betreft ... daar kan menig sterveling alleen maar van dromen natuurlijk Job well done !

@ MadMax : hoelang iemand reeds met iets bezig is geeft geen enkele garantie over hoe goed hij is. Talent, professionalisme, gedrevenheid, inzicht en de wil om steeds beter te doen leveren veel meer resultaat op dan "jarenlange ervaring"

Greetz,
            TravelToy
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

@Bouk.. niks croppen.. :P Kom niet aan me styling :P
              ohh.. wist niet dat dat styling genoemd werd, ik noem het een slordig zittende broek, die het totaal plaatje (zeker bij de eerste) wat te kort doet.
              maar al weer wat geleerd.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooie belichting... in een plaat die op alle andere vlakken eveneens van héél hoog niveau is. Chapeau!
                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Weeralom heel mooie afgewerkte foto's...

Foto 3 is wel een heel stuk lichter dan 1 en 2 en valt daardoor wat uit de toon als je ze in reeks bekijkt.

Voorkeur gaat uit naar nrke 1

PS : Ben toch nog benieuwd naar meer locatiefoto's van jou... Die laatste in de loungebar vond ik echt heel goed. Dus...

Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,

MAdmax foto's...die heb ik gemist
                    Voor een lullig zondagmiddag amateurtje zien deze foto's er verdomd professioneel uit.

Comment

alle drie weer top, waarbij de tweede toch een beetje rare houding , maar toch 3 echt knappe!
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        De wat meer brave fotografie. Het ruige/experimentele kon jullie niet echt bekoren
                        Uh ?? Soms worden we er stil van dat is alles.

#1 aub : guitig en toch spontaan
                        #2 ook goed, maar klassieker (ik vond dat ik dat moest zeggen bij al jouw experimenten )
                        #3 gaat de expressie er iets over voor mij

Alleen pilootjes he, moet ik ook eens proberen...
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                          Uh ?? Soms worden we er stil van dat is alles.

#1 aub : guitig en toch spontaan
                          #2 ook goed, maar klassieker (ik vond dat ik dat moest zeggen bij al jouw experimenten )
                          #3 gaat de expressie er iets over voor mij

Alleen pilootjes he, moet ik ook eens proberen...
                          uhmm.. nee .. hier geflashed Om de verwarring ff compleet te maken. Ik doe vanalles door elkaar heen tijdens een shoot

Thanks voor de reacties so far
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

You're a pro max !

Vanwaar haal je die modellen eigenlijk, via randstad
                            Canon 450D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimmi Bekijk bericht
                              You're a pro max !

Vanwaar haal je die modellen eigenlijk, via randstad
                              Die melden zich zelf aan. Meestal via Model Mayhem, via Hyves of via Dutch Heaven of modellennet, hoewel Belgie vaak te ver weg is.
                              Voor de rest via mijn site via het aanvraagformulier.
                              Soms, maar dan ook heel soms, vraag ik zelf een modellenbureau voor een specifiek model. Bijv voor volgende week. Daar kreeg ik een aanvraag van een hairstylist (winnaar coiffeurawards 2008) en dan wil ik daar ook een specifiek model voor hebben.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X