Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

at the beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• at the beach

verwijderd
    Last edited by Benny123456; 2 september 2009, 18:51. Reden: fripol

Re: at the beach

Nee sorry dit is te grijs..En toch heb ik zo iets van....Er zit iets speciaals in.
    Das persoonlijke keuze mening hoor maar deze doet het niet voor mij en zeker niet voor SC..Harde kritiek maar das mijn gevoel.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

idd geen geslaagde omzetting en te grijs
      ook te weinig detail zichtbaar in het gezicht en haar door nabewerking
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik heb zo'n beetje de indruk dat iedereen zeer vlotjes in SC begint te posten, om zo maar genoeg reaktie te ontvangen.

Inderdaad zeer slechte omzetting. Heb zo het idee dat er teveel gespeeld is met de "fill-light" en "vibrance" schuivers... zou nochtans een mooie foto kunnen zijn, maar dat is er nu niet op uit te maken.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

pose en compo: goed.
          uitvoering: slecht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Te grijs.
            Te soft.
            Kan me jammer genoeg niet bekoren
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

heb deze foto onlangs nog op onexposure geplaatst en daar had ik zeer goede kritiek gekregen , weet nu niet of dat BD ers hier aan hetzelfde lintje trekken . Bij deze verlaat ik BD . Er wordt hier teveel aan vriendjespolitiek gedaan

Heb hier al veel foto's gezien die ver ondermaats waren( in SC forum ) en toch goede kritiek kregen en dan nog meestal door dezelfde mensen ( vriendjespolitiek dus )

wordt liever objectief beoordeeld

En jullie moeten nie beginnen zeveren over hij kan geen kritiek verdragen , ik kan zeer goed kritiek verdragen , MAAR niet op zulke manier

Ps ; nog veel leute met jullie vriendjesgroepje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny123456 Bekijk bericht
                Bovenstaande reacties zijn dat dus niet ?

On topic: ik vind hem ook grijs (wel mooie compo)
                Last edited by mexicano; 2 september 2009, 13:59.
                Canikon 40D - D200, D300

Comment

heb deze foto onlangs nog op onexposure geplaatst en daar had ik zeer goede kritiek gekregen , weet nu niet of dat BD ers hier aan hetzelfde lintje trekken . Bij deze verlaat ik BD . Er wordt hier teveel aan vriendjespolitiek gedaan

Heb hier al veel foto's gezien die ver ondermaats waren( in SC forum ) en toch goede kritiek kregen en dan nog meestal door dezelfde mensen ( vriendjespolitiek dus )

En jullie moeten nie beginnen zeveren over hij kan geen kritiek verdragen , ik kan zeer goed kritiek verdragen , MAAR niet op zulke manier

kom...kom.. heb even al je inzendingen nog een keer bekeken en dan vooral de comments daarop.
                  nou je mag best tevreden zijn hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind hem mooi, maar te donker. Het meisje straalt iets leuk uit, iets stralend, een 'sensation'armbandje. Dat vraagt een meer kleurrijke, heldere plaat, vind ik (maar wie ben ik?)
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

kom zeg! Zo snel in uw gat gebeten?

Ziet u dan niet dat in sommige delen van het haar de drempelwaarde over het rood gegaan is? Dat er in het gezicht zo goed als geen textuur is?

Ik zeg het u nogmaals: schroef uw "fill-light" met de helft terug en zet uw "vibration" op een neutrale waarde. Daarna je witbalans eerst goedzetten. Volgens mij zit je met extreme instellingen op deze foto.

Ge kunt een aparte benadering hebben, maar hier drijven de fouten boven.
                      Kom eerst effe een halve dag op adem, he?
                      Zoals Bouk ook zegt: ge mag absoluut niet klagen van de kritieken die je op je posts krijgt. Deze foto slaat jammergenoeg negatief over qua beoordeling.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

MAAR niet op zulke manier
                        Wat is hier dan gezegd geweest dat je zo kwaad maakt ?
                        Waren toch terechte en eerlijke opmerkingen.
                        Een mens zou hier nog schrik hebben om een eerlijk en hulphoevende mening te geven.
                        Als je enkel lovende kritieken wilt op elke foto die je maakt ookal is ze niet zo goed, dan heb je je vriendjespolitiek.
                        My opinion
                        http://www.melissavanbelle.be

Comment

Ik ben met niemand vriendjes hier (is nl. moeilijk als je niemand persoonlijk kent), maar ik vind het ook niet goed en de comments zijn terecht.
                          Of was u al weg ?
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Jammer dat je zo reageert.
                            Ik heb je mijn eerlijke mening gegeven en dat wordt blijkbaar niet meer aanvaard.
                            Je zou hier tegenwoordig bang hebben je gedacht neer te schrijven en dat kan de bedoeling niet zijn van een forum.

Maar bovenal vind ik het jammer dat jezelf niet eens ziet dat deze foto niet geweldig is. Dat is misschien nog wel erger dan de foto op zich

PS : wat je schrijft over vriendjespolitiek dat zal op elk forum en in elk gezelschap wel zo zijn. En jawel, ook ik heb soms mijn bedenkingen over de commentaren.
                            Maar dat is geen reden om te gaan veralgemenen.
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                              Ik ben met niemand vriendjes hier (is nl. moeilijk als je niemand persoonlijk kent), maar ik vind het ook niet goed en de comments zijn terecht.
                              Of was u al weg ?
                              blijkbaar wel.. en de topplaat ook..

Comment

Working...
                              X