was voor haar de eerste keer komt net uit Nieuw Zeeland
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sarah eerste keer in de studio
Collapse
X
-
Sarah eerste keer in de studio
carpe diem quam minimum credula posteroLabels: Geen
-
-
Re: Sarah eerste keer in de studio
OEI,ik zie allemaal vreemde patronen en gekartelde uitkniplijntjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtOEI,ik zie allemaal vreemde patronen en gekartelde uitkniplijntjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtNu niet meer! maar het is duidelijk uitgeknipt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Sorry nee dus niets uitgeknipt snede zo uit de camera alleen beetje bijgewerkt en verscherpt andere was met Imagenomic bewerkt
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtNu niet meer! maar het is duidelijk uitgeknipt.carpe diem quam minimum credula postero
Comment
-
-
Gewaagde, maar best geslaagde compoGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk berichtDit is nu eens een voorbeeld van een high key...Groets, Gerhard
Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment
-
Het haar in haar hals storen wel , geeft beetje een illusie van huidplooitjes
Comment
-
Klopt is bij lange na geen Hi Key
Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk berichtlees de definities nog eens na, Ajuin.. Dit is een lichte foto, maar ik vind het geen HK.carpe diem quam minimum credula postero
Comment
-
-
Aan de rechterkant van haar gezicht zie ik niets en aan de linkerkant dat noemt zich schaduw
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtLigt het aan mijn monitor, maar de belichting/huidskleur van de rechterzijde van haar aangezicht vind ik 'vreemd'... iets te donker, waardoor het wat vreemd aanvoelt tov de witte achtergrondcarpe diem quam minimum credula postero
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BigBenVenlo Bekijk berichtAan de rechterkant van haar gezicht zie ik niets en aan de linkerkant dat noemt zich schaduw
die 'rare' aflijning aan HAAR rechterkant tov achtergrond... zit zo'n rare aflijning in... juust gelijk het geplakt is... je zou het, gezien de lichtreflectie van de achtergrond lichter verwachten, niet?
Comment
-
Heb alleen met 2 lampen gewerkt 1 op de achtergrond model 2 meter van de achtergrond en 1 beautydish iets links van het midden en daarna alleen iets bijgewerkt en met unsharp mask iets naar voren gehaald zou dus niet weten waar het vandaan komt, is voor mij ook een raadsel
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtDuh!
die 'rare' aflijning aan HAAR rechterkant tov achtergrond... zit zo'n rare aflijning in... juust gelijk het geplakt is... je zou het, gezien de lichtreflectie van de achtergrond lichter verwachten, niet?carpe diem quam minimum credula postero
Comment
Comment