Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zal wel door de pose komen, maar vind het een vreemd beeld.
model lijkt acherover te vallen en de rechterarm hangt wat doods naar beneden.
model heeft een mooi model en leuke belichting.
grt,bouk.
JA waarom moeten die vrouwen altijd zo met hun bekken naar voor steken?
Ik zie liever wat spontaner terughoudender poses..Dit is een echte fashion en glamour foto wat ik wel kan pruimen hoor..Maar ze staan daar steeds zo met een air van...
Technisch zal hij wel goed zitten maar het model heeft te veel air vind ik en dat ontsiert de foto deels voor mij...Smaken verschillen he..En dit is persoonlijke mening..
De styling is wel zeer mooi..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een pose die voor mij wel werkt: de curves waarmee het lichaam afgetekend worden, maakt het geheel naar mijn smaak erg elegant overkomen. Styling vind ik super.
Mooi, zacht licht ook... Interesting...
zal wel door de pose komen, maar vind het een vreemd beeld.
model lijkt acherover te vallen en de rechterarm hangt wat doods naar beneden.
model heeft een mooi model en leuke belichting.
grt,bouk.
... ze heeft precies met die rechterarm een onzichtbaar boekentasje vast als je begrijpt wat ik bedoel. De hand komt ook nogal groot over.
foto is goed, pose een beetje vreemd (maar das persoonlijk gedacht), licht lekker zacht en super mooi.
maar uit de exif in de foto blijkt dat je iso 1600 gebruik???
versta die keuze niet echt goed.
Dat moet wel zonder flits
In fashionfotografie is dit een veelgebruikte pose. In de glam is het meer tieten naar voren en kont naar achteren. Beginnende modellen gaan vaak meteen zo staan en het is de kunst is om dit juist niet te doen
Bouk dat weet ik wel maar ik hou toch meer van het timide..
Ze zijn al zo mager en dan steken ze nog meestal die hele winkel naar voor..Neen voor mij net iets meer graag...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
JA waarom moeten die vrouwen altijd zo met hun bekken naar voor steken?
Ik zie liever wat spontaner terughoudender poses..Dit is een echte fashion en glamour foto wat ik wel kan pruimen hoor..Maar ze staan daar steeds zo met een air van...
Technisch zal hij wel goed zitten maar het model heeft te veel air vind ik en dat ontsiert de foto deels voor mij...Smaken verschillen he..En dit is persoonlijke mening..
De styling is wel zeer mooi..
Een onzeker model is nu gewoon niet de juiste keuze voor dit soort' foto's he en daarbij, in het echt heeft ze daarom gene dikke nek, fotografie is ook maar een illusie he
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
Een onzeker model is nu gewoon niet de juiste keuze voor dit soort' foto's he en daarbij, in het echt heeft ze daarom gene dikke nek, fotografie is ook maar een illusie he
foto is echt goed
Een "air" is niet dat ze een dikke nek hebben..Mijn dochters van 12 hebben die air ook soms door gewoon in de stad 20 meter achter ons of voor ons te strompelen...Het is gewoon een typisch beeld van wat die dames allemaal lezen en zien om hier een voorbeeld aan te nemen..Soms zijn ze zo vlug groot en vergeten ze snel wie je bent of wat je bent.Maar deze uiteenzetting heeft uiteraard alleen maar te maken met de pose van het model en wil ik niet off topic gaan..De illusie is wel goed vastgelegd en een foto zoals deze wordt beter besproken dan niet....
En ik reageerde puur als niets zeggend portret fotograaf..wat ik nog eens niet ben.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Even terug naar de foto, ik vind het licht wat witjes (persoonlijk!) bijna koud overkomen. En ze mocht van mij best wat groter, ze is een mooie vrouw, en een 'air' zie ik helemaal niet. Wel een mooie vrouwelijke houding, top!
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment