Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ff kijken. Uitsnede, krap in de bovenhoek gekaderd, geen regel van derden, model kijkt beeld uit, je kijkt in haar neusgaten, half hoofd... hmm... Over onscherpte zullen we het maar niet hebben Paar dingen die hier regelmatig als comments voorbijkomen.
Toch zijn het voor mijzelf 2 platen waar ik lang op heb moeten wachten, hoe gek dit ook klinkt.
Thanks voor alle reacties
Hier de kleurversie nog wat groter voor de liefhebbers.
Als ik het dus goed begrijp:
- gebruik je enkel het gloeipeertje in je gigantische flitsbakken,
- stel je de iso van je high end-supercamera met bijbehorende toplenzen dusdanig hoog in dat er toch nog lekker veel ruis te zien is in de beelden,
- doe je je uiterste best om met die high-end spullen onscherpe foto's te maken...
Goed fout.
Maar... op een of andere manier werkt het wel. Prachtfoto's wat mij betreft...
Als ik het dus goed begrijp:
- gebruik je enkel het gloeipeertje in je gigantische flitsbakken,
- stel je de iso van je high end-supercamera met bijbehorende toplenzen dusdanig hoog in dat er toch nog lekker veel ruis te zien is in de beelden,
- doe je je uiterste best om met die high-end spullen onscherpe foto's te maken...
Goed fout.
Maar... op een of andere manier werkt het wel. Prachtfoto's wat mij betreft...
uhm... bijna goed Ik flits soms helemaal niet nee, toevallig hier wel.
Die zw is met de TS genomen Ruis toegevoegd.
Comment