Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De tweede mag hier dadelijk aan de muur met een magistrale omzetting die je gebruikt hebt..Dit heeft alles weg van een perfecte zwart-wit omzetting..
Ikzou zeggen ..laat hem in een posterformaat pronken aan je muur..Enne...Vergeet mijn copy niet..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Klein ziftdingetje.. bij dit soort foto's is wegkijken 'mooier' (Vind ik dan). Je kijkt als toeschouwer naar een half bloot model en nu wordt er terug gekeken. Dat kan afstoten, met nadruk op 'kan'. Platen zijn erg aangenaam, maar krijgen een sterker karakter als model geen interactie met de cam heeft.
Klein ziftdingetje.. bij dit soort foto's is wegkijken 'mooier' (Vind ik dan). Je kijkt als toeschouwer naar een half bloot model en nu wordt er terug gekeken. Dat kan afstoten, met nadruk op 'kan'. Platen zijn erg aangenaam, maar krijgen een sterker karakter als model geen interactie met de cam heeft.
niet mee eens hoor, vind dit veel uitnodigender en eerlijker.
grt,bouk.
Foto1 = the best, (the look, the shot, the composition...)
Foto2 = leuk... maar beeld spreekt me veel minder aan
Foto3 = had de dame met meer glimlach in de camera gekeken... zou dit mooi zijn. Verder zeer close poging tot perfecte beeld.
Comment