Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naked

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: naked

Het koppel is zelf komen aanzetten met dit idee en ze weten dat ik er nog geen ervaring in heb. Het zijn vrienden en willen dit persé door mij gedaan zien. Ik probeer me nu zo veel mogelijk te informeren en volgende week ga ik aan het testen. Ik heb nog 3 weken
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
      Het koppel is zelf komen aanzetten met dit idee en ze weten dat ik er nog geen ervaring in heb. Het zijn vrienden en willen dit persé door mij gedaan zien. Ik probeer me nu zo veel mogelijk te informeren en volgende week ga ik aan het testen. Ik heb nog 3 weken
      zeker doen hoor , een goede leerschool....
      met een paspop werken is leuk en leerzaam maar....met echte mensen ook hoor!
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        Hey, dit ga je wel lukken hoor, deze belichting is heel simpel, had het ook niet vooraf bekeken, had er gewoon ineens zin in, en mijn man en schoonzusjes moesten er aan geloven, e werden men slachtoffers, dus ja, ........
        Voor de belichting heb ik gewoon gebruik gemaakt van 2 softboxen die het model belichten van schuinachter, zowel links als rechts en op f8, that's it

Comment

Mooie fotografie
          Allen moet ik bouk gelijk geven ivm die hand, echt jammer, anders een echte topper.

Glenn
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

Comment

Working...
          X