Drie uur na de geboorte.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
* * * Pretty baby * * *
Collapse
X
-
* * * Pretty baby * * *
Labels: Geen
-
-
Re: * * * Pretty baby * * *
Mooi rustig plaatje, wezentje nog volledig ontwetend over al het kwaad in de wereld.
Zie ik het verkeerd of heb je onder het oog, in de ooghoek, iets weggeveegd? Misschien walletjes wat verminderd ofzo. Het oogspleetje lijkt mij beetje vreemd, da's al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtMooi rustig plaatje, wezentje nog volledig ontwetend over al het kwaad in de wereld.
Zie ik het verkeerd of heb je onder het oog, in de ooghoek, iets weggeveegd? Misschien walletjes wat verminderd ofzo. Het oogspleetje lijkt mij beetje vreemd, da's al.
Comment
-
Zucht....vertederend mooi Heel sereen warm plaatje!
Ik zou bijna naar een vierde verlangen......bijna
Mooi de scherpte op het de linkerkant van het gezichtje gelegd en prettige scherptediepte naar achteren toe.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtMooi rustig plaatje, wezentje nog volledig ontwetend over al het kwaad in de wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtbaby's hebben overal wat plooitjes en vlekjes vlak na de geboorte....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtZeer goed uitgekiende kadrage met die gebalde vuist.
Proficiat aan ouders en fotograaf.
Henri
grtjs
jeannot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk zou bijna naar een vierde verlangen......bijna
Een mooie tedere babyfoto. Niet super speciaal, maar meer moet dat niet zijn. Ik had hem ook graag eens in zw/z gezien.
Comment
-
Waaw, drie uur na de geboorte en al zo'n mooi gaaf huidje! knap joh!!
ze zijn zo lief he!!Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
Comment
-
Hartelijke dank voor de positieve reacties!
Comment
Comment