Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

___---°°°---___

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ___---°°°---___

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    Als ze onder dwang staan van de ouders dan merk je dat al snel tijdens het fotograferen en dan lukt het niet om een foto als hier staat te maken.
    Best mogelijk maar kinderen worden opgevoed (zo zou het toch moeten) en die opvoeding kweekt bepaalde gewoontes en kan een engeltje in een duiveltje laten uitgroeien. En dan is het duiveltje een éérste natuur geworden.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

En dan nog zie ik de link niet met kinderverkrachters (en Gelegenheid maakt de dief) van je eerste bericht en daaruit is deze hele (eindeloze) discussie ontstaan.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Best mogelijk maar kinderen worden opgevoed (zo zou het toch moeten) en die opvoeding kweekt bepaalde gewoontes en kan een engeltje in een duiveltje laten uitgroeien. En dan is het duiveltje een éérste natuur geworden.

Henri
        Vind je het erg als ik een beetje moe word van dat 'doordrammen'? Kijk om je heen man.. tis verdorie anno 2009 en ik weet niet waar jij een duivel ziet.
        Ik weet niet over wat voor gewoontes jij het hebt, maar imho ben jij een beetje blijven hangen in de oertijd.

Jong talent begint vroeg. Vaak hoe eerder hoe beter. Of denk je dat als je 18 bent nog steeds aan de olympische sport kunt beginnen?
        Met 20 ben je bijna bejaard in de modellenwereld.

En nogmaals.. ik respecteer je zorg mbt kinderen (ben ook ouder) maar laat die dwangbuis even in de kast hangen. Juist door kinderen hun vrijheden te geven (onder goede begeleiding en vaste regels) heb je veel meer kans dat ze op het rechte pad blijven.
        Zeg 1000x tegen een kind dat ze niet mogen roken ... dikke kans dat ze gaan roken.
        Laat je ze vrij in hun keuze maar, praat er open over en maak je ze duidelijk dat het focking slecht en totaal uit de mode is, heb je meer kans dat ze er vanaf blijven.
        Maar goed.. waar maak ik me eigenlijk druk over.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          En dan nog zie ik de link niet met kinderverkrachters (en Gelegenheid maakt de dief) van je eerste bericht en daaruit is deze hele (eindeloze) discussie ontstaan.
          de term die ik gebruikte lijkt je mss wat cru maar besef je wel wat de opsporingsmogelijkheden zijn van de moderne media? En dat weten die verdomde misdadigers maar al te goed. Voor mijn part moest men ze brandmerken.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Jong talent begint vroeg. Vaak hoe eerder hoe beter. Of denk je dat als je 18 bent nog steeds aan de olympische sport kunt beginnen?
            Met 20 ben je bijna bejaard in de modellenwereld.
            Leuk voor de fotografen, de modehuizen op zoek naar modellen die nog niet vrouwelijk ontwikkeld zijn en leuk voor de portemonnee van het model of haar ouders...

... maar is het even voordelig voor de psyche en persoonlijkheid van de meisjes als ze al vanaf 12 jaar - pal in hun de fragiele ontwikkeling van hun zelfbeeld en het beeld van de wereld - consequent worden gecontroleerd op love handles, gewicht en of ze niet zonder make-up buiten gaan?

Comment

Working...
            X