Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

___---°°°---___

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ___---°°°---___

Oorspronkelijk geplaatst door JohanM Bekijk bericht
    Wat komt dit hier nu weer doen???

Terug on-topic:
    Zeer mooie, scherpe foto en pose. Ik veronderstel dat je de ogen bijgekleurd hebt in PS?
    Welke nabewerkingen heb je gedaan?
    Denk toch eens wat verder a.u.b.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik veronderstel dat je de ogen bijgekleurd hebt in PS?
      Welke nabewerkingen heb je gedaan?
      Nee, ik heb de ogen van Estelle absoluut niet bijgekleurd.

In het echt is het ook het eerste wat je ziet bij dat meisje....maar een mens (of een model) is ook niet allen de ogen,
      ik heb de gelegenheid gehad een dagje heel creatief en ontspannen met haar samen te werken,...en dit meisje is (veel) meer dan ogen alleen

@ Henri, al begrijp ik je goede inzet,....Estelle direct associeren met kinderverkrachters.......laat ons het aub on topic (fotografie) houden

Ik weet heel goed dat je het goed voorhebt,...maar alles is niet altijd zwart in dit wereldje....

Grtz, D.

Comment

wow wat een ogen!!
        Echt prachtige foto!
        Nella Balda Photography

Comment

zeker dat ze niet gefoefeld heeft met haar pasoort. 11 .

In deze foto zijn die ogen echt Wat een hypnotiserende blik.

Comment

Prachtige expressie en perfecte weergave , maar....
            waar zijn de kinderen gebleven in deze samenleving vol kinderverkrachters.
            Heimwee naar de jaren van deugdelijkheid, discipline en fatsoen? Of mag ik u simpelweg een zuur oud ventje vinden?
            Ik ervaar dit niet als openbare zedenschennis, het kind deed dit ongetwijfeld graag en uit vrije wil, en zit op dit eigenste moment waarschijnlijk met haar vriendinnekes poppenkast te spelen of een kamp te bouwen in het bos.

Geweldige foto trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              waar zijn de kinderen gebleven in deze samenleving vol kinderverkrachters.
              Gelegenheid maakt de dief. ( opmerking geldt in het algemeen en wil geen verwijt zijn naar fotograaf )
              Manman.. topicvervuiler.. geniet nu gewoon toch eens van de plaat?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                Goede compositie en kleuren en een heerlijk bokeh. Deze foto is eens te meer het bewijs dat een tele (200 mm) in combinatie met een grote lensopening (f/3.2) fantastisch portretten oplevert. Persoonlijk ga ik voor wat minder verscherping van ogen, neus en lippen, maar voor hele volksstammen is dit het summum.
                me 2

--
                Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 5 tekens in.
                --
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

een indringende blik. die gaat nog vele harten doen smelten!

vind het jammer dat die groene oorbel niet scherp is, de (lees: mijn) aandacht wordt er - ná de ogen - naar afgeleid
                  -flickr-

Comment

Knap werk. Lijkt ook heel spontaan ... compositie vind ik leuk, kleuren ok.
                    en dan die ogen waar iedereen het over heeft, tja ... die zijn zeldzaam mooi ...
                    Ook weinig make-up gebruikt. kort samengevat: een mooie foto!
                    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

sjieke plaat Daniel, de oogjes zijn super

grtjs,
                      jeannot

Comment

Ik vind het een echte "Daniel Doyen-foto"

Nice work en goed bezig!
                        www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
                          Ook weinig make-up gebruikt.
                          Grapje zeker?

Prachtige foto, intrigerende blik en een super mooi meisje
                          Gevoel: ik kan Henri wel volgen, al zegt hij het vrij bot. Dit meisje zit nog op de lagere school en ze heeft nog haar hele leven voor zich om volwassen te zijn. Ik zou haar liever op een naturel manier zien...in een pose die hoort bij een lagerschool kind. Neemt niet weg dat ik je foto prachtig vind.

Comment

Ik zou haar liever op een naturel manier zien
                            Wel, zo heeft ze al duizenden fotos,weken lang zat ze vol spanning te wachten op deze shoot,

en ze wist ook heel precies wat ze wou, thema, styling, enz

En, zich verkleden in cowboy, indiaan, zigeuner, zoro...enz, is toch wat alle kinderen ter wereld doen?

En nu kunnen we misschien weer wat on topic gaan....

Grtz, D.
                            Last edited by fotodan; 28 augustus 2009, 08:26. Reden: Peace on Earth...

Comment

Waarom wil je als fotograaf een 11-jarig meisje er laten uitzien als een volwassen zigeunerin? Laat een kind toch een kind zijn a.u.b. of is daar iets mis mee soms. Deze plaat klopt totaal niet, carnaval is gepasseerd. Henri heeft het misschien cru gezegd maar ik kan zijn visie wel volgen.

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
                              https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Daniel...een lagerschool kind wat op catwalks loopt....de zogenaamde Next Gen (met alle ellende vandien) In wat voor wereld laat je je kind los op haar 11e?
                                Waaruit bestaat die bescherming van de ouders dan eigenlijk nog?

Ik zie geen sex in dit portet, waar haal je dat nu vandaan?
                                Ik zie een (ontzettend mooi) kind wat met een veel te volwassen (flink opgemaakte) blik de wereld in kijkt en veel te volwassen voor haar leeftijd wordt neergezet. Dat lijkt me behoorlijk ONtopic.

Comment

Working...
                                X