Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Stijl en bewerking doet het hem helemaal bij mij. Alleen zit de plaatsing van de
arm(en) mij niet lekker, had iets stoerder gemogen. Misschien recherarm boven op het stuur en linker uit het raampje of tegen het raampje. Maar nu ben ik waarschijnlijk terug aan het mierenneuken.
Stijl en bewerking doet het hem helemaal bij mij. Alleen zit de plaatsing van de
arm(en) mij niet lekker, had iets stoerder gemogen. Misschien recherarm boven op het stuur en linker uit het raampje of tegen het raampje. Maar nu ben ik waarschijnlijk terug aan het mierenneuken.
Nee hoor, ik volg je wel
Maar ik kreeg laatst van een topfashiofotograaf de volgende tip. Ik vroeg hem... waarom zijn jouw beelden nou zo gaaf en hoe krijg je dat voor elkaar?
Hij zei: als je nou eens een foto maakt.. denk dan eens aan wat een andere fotograaf zou doen.... en doe dat niet.
Dat zette me aan het denken.
Wat ik eigenlijk bedoel is: handen in de zij en kijk eens sexy Zelfde met hand aan het stuur. Dat doet iedereen. Begrijp je waar ik op doel? (niet dat dit verkeerd is trouwens, maar dat zoek ik niet)
En wat jij wil is natuurlijk niet zo moeilijk ..... maar toen zoiets maakte... schoten mij die woorden weer door mijn hoofd en toen kreeg ik ineens wel wat ik wilde
Ps.. deze is zeker geen verkeerd beeld en zit ook in mijn serie, maar ik vind de andere zelf sterker.
Ik heb mij nu het beeld van die armen proberen inbeelden en idd je hebt een punt Madmax, door hoe de armen nu zijn geplaatst krijg je een stijlvoller beeld en de aandacht wordt meer naar het gezicht getrokken. Geef mij toch die 1ste maar i.p.v. de 2de.
Ik heb mij nu het beeld van die armen proberen inbeelden en idd je hebt een punt Madmax, door hoe de armen nu zijn geplaatst krijg je een stijlvoller beeld en de aandacht wordt meer naar het gezicht getrokken. Geef mij toch die 1ste maar i.p.v. de 2de.
Jij, net als een paar andere leden hier op BD, zullen intussen wel in de gaten hebben dat ik (en met mij een paar anderen) momenteel lekker overal dwars tegen in ga. (goed of fout) dat laat ik in het midden. Maar ik ben duidelijk zoekende en als je dan platen gaat schieten die iedereen intussen schiet (en/of bewerkt), kom je geen steek verder.
Misschien moet ik een tijd niet meer posten en eerst die groei doormaken. Geen idee.
Maar ik ben een beetje beauty af. Dat snap ik nu wel. Neemt niet weg dat ik ze gewoon blijf schieten hoor Toevallig zondag weer een beautyshoot
Thanks voor je bijdrage in deze Always appreciated.
Het is mens eigen om te blijven ontwikkelen en te leren. Jij maakt nu toch hele andere foto's dan enkele maanden geleden...toen ik hier net arriveerde. Sommige vind ik pakkend en mooi, andere recente foto's van je kunnen mij minder bekoren. So what?
Toch vind ik het interessant en leerzaam om ze goed te bestuderen...ik hoop ook echt dat je ze blijft posten.
Deze foto vind ik trouwens heel sterk. Door dit standpunt krijg ik het gevoel als ik in mijn auto naast haar sta. Lekker naturel ogend. Mooie dame ook.
De tweede foto zegt mij wat minder.
Ik vind het een mooie foto. Heeft effectief een herkenbaar gevoel. Je staat in de file, kijkt naar rechts, je blik blijft even hangen en... bang... je hangt tegen je voorganger
Very nice
Het tweede beeld doet het ook voor mij wat minder... 1 is een eind sterker.
Daarom had ik m ook niet in SC geplaatst
Toch is ie goed genoeg voor mijn persoonlijke boekie.
Thanks allemaal
Ieder zijn gedacht erover maar: beter 3 goeie foto's in uw 'boeki'e dan diezelfde 3 goeie foto's met 2 slechte erbij.
Gewoon omdat die 2 slechte erbij het niveau van die 3 goeie naar beneden halen.
Comment