Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij de tweede graag, maar de tekst mag idd weg. Laat enkel het beeld voor zich spreken. Mooi natuurlijk model.
Volledig mee eens!
Beide foto's zijn prachtig, maar de tweede foto straalt intens genieten uit.
Jammer van de tekst...het lettertype en de kleuren passen niet bij de foto, althans..naar mijn mening.
dees fotoke is later bijgeplaatst om de 'z' beetje te verklaren... is een gedeelte van een affiche... alles wat erop staat... handjes & tekst enzo hebben ook een reden... anders zou ik denk ik het zo niet maken
Wou er de experts over laten oordelen over de technische aspecten..Na wat langer te komen kijken vond ik 1 door de omzetting en de frivoliteit van dit protret wel mooi..Om niet te zeggen heerlijk.
Je hebt een toppertje hiermee..Proficiat met je HOF.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment