Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lichtinval in de slaapkamer
Collapse
X
-
-
Re: lichtinval in de slaapkamer
ISO 2000, f/2.8 en een sluitertijd van 1/60e. Ik begrijp dat je alles gepakt hebt om de foto voldoende te belichten, maar dit is denk ik iets teveel van het goede. De witte plekjes zijn volledig uitgebrand en dat kijkt niet prettig.
De foto zelf vind ik qua sfeer en compo zeer mooi....als de lichtplekken zacht waren geweest zou het een mooie foto zijn. Alhoewel die stipjes...ik zou liever de zonwering omhoog gegooid hebben.
Comment
-
Vindt het zeker niet slecht maar iets te fel, alhoewel ik vrees dat deze plaat het beter zou doen in B&W.
Sommige witte vlekken zijn idd wat naar de uitgebrande kant toe, maar storen me niet echt.
Het enige wat ik wel wat storend vindt, is die witte dot net op de kin... daar zou ik toch even een kleine correctie hebben gevraagd aan het model.
Comment
-
Ik vind het heel goed.
Dat die lichtstipjes uitgebrand zijn stoort me niet, ook de compositie vind ik goed.
Het is mooi dat er rechts op de kast licht te zien is, en links van het model niet, dat maakt de compositie zo mooi.
Comment
-
-
het model verdient beter vind ik. Je had beter nog een lichte doek voor het raam gehangen kwestie van het licht een beetje af te zwakken.Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
Comment
-
leuke lichtinval
zo'n dingen kunnen mij dus bekoren, van het natuurlijk licht dat doorkomt op een specialere manier
mooie plaatWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtBeeld heeft iets sacraals met die lichtinval.
Doet mij wat denken aan 'De onbevlekte ontvangenis van de Maagd Maria'.
Vind die licht inval ook wel iets hebben, maar denk dat er meer uit te halen is
Toch mooie compowww.sergioprodi.com
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtISO 2000, f/2.8 en een sluitertijd van 1/60e. Ik begrijp dat je alles gepakt hebt om de foto voldoende te belichten, maar dit is denk ik iets teveel van het goede. De witte plekjes zijn volledig uitgebrand en dat kijkt niet prettig.
Ivm foto, zou mij meer aanspreken als de TS er meer een bodyscape van had gemaakt. Zonder lingerie en lichtinval loodrecht op het uitgestrekt lichaam, model kon doen alsof ze sliep of zich uitrekte etc.... kon mooi sensueel plaatje geweest zijn.
Pose lijkt nu beetje te geforceerd en te statisch naar mijn zin.
Comment
-
-
Zoals al aangehaald, de lichtinval stoort nu meer dan dat het toevoegt.
Hier was meer uit te halen mocht er enkele stops onder belicht geweest zijn, dan zou het beeld veel spannender worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtZoals al aangehaald, de lichtinval stoort nu meer dan dat het toevoegt.
Hier was meer uit te halen mocht er enkele stops onder belicht geweest zijn, dan zou het beeld veel spannender worden.Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
Comment