Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carousel from Hell

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Carousel from Hell

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
    Is een echte "Mad Max" foto!....nice! ....nee, niet jij hoor Jorgen,...wel de film!

Grtz, D.
    Idd de machinerie doet wel wat Mad Max aan.. maar mss zouden hiervoor beide personen wel wat "vuiler" moeten zijn..

het contrast tss de "ruwheid" (van de scene/opzet) en het vertederend gezichtje vind ik wel leuk!
    -flickr-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Ik vind net het contrast, tussen het kleine kind (dat er toch redelijk goed uitkomt door het licht), in het hoekje, tegenover de man die die geweldige machine aanstuurt, heel goed gezien. Het is een beeld waar ik toch even langer naar ben blijven kijken... best mooi.
      Hetzelfde hier. Maar wat is het eigenlijk? Het laat me aan een insect denken, of komt dat omdat ik constant met m'n neus tussen de instecten zit

Comment

Knap, mooie sfeer gevangen in de foto.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

In den HoF .... proficiat
          Vind hem zelf heel mooi
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

proficiat met je HOF!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
              Hetzelfde hier. Maar wat is het eigenlijk? Het laat me aan een insect denken, of komt dat omdat ik constant met m'n neus tussen de instecten zit
              Klopt! Het is een geweldig futuristisch insect, te zien in de al even futuristische draaimolen aan het Centraal Station te Antwerpen (Zomer van Antwerpen). Je kan daar als volwassene het kind gaan uithangen: alle tuigen beklimmen en knopjes en hendels bedienen zodat deze vreemdsoortige wezens al hun geheimen prijsgeven... Een aanrader voor slechts 1€!!

Beetje geweldig fier hier met de plaatsing in de HOF!!! Bedankt iedereen!!
              Last edited by Palingo; 25 augustus 2009, 23:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Is een echte "Mad Max" foto!....nice! ....nee, niet jij hoor Jorgen,...wel de film!

Grtz, D.
                Gezien via de HOF, was zo ook m'n eerste gedachte over de inhoud van de plaat à la Madmax.

Proficiat bij deze

Comment

Bedankt voor de hoffelijke HOF-reactie Blue Point!

Comment

Working...
                  X