Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb het gevoel dat ze stompjes heeft, in plaats van handen, waarschijnlijk door de onscherpte.
Misschien haar haar niet zo verdeeld,maar allemaal aan een kant, zo zie je de bikini nog.
Verder mooie foto.
De pose is inderdaad beetje raar, de blik van "kijk eens mysterieus naar links" is té geforceerd en de toegevoegde namaak blur boven en onder is onafgewerkt, slordig, fout** en compleet onnodig.
Nee, van mij ook een onvoldoende, een SC verdient beter.
** de scherpe benen liggen halve meter achter het hoofd, maar een halve haarlok op het hoofd is wel al onscherp? Hetzelfde met de schouders, liggen ook verder dan bovenkant hoofd. En toch zijn die niet onscherp.... etc...
oké, ik snap wel degelijk dat de toegevoegde blur er teveel aan is.
nu aan de handjes kan ik niets doen want die zijn op het origineel ook nauwelijks te zien, ik kan het zeewater niet helder maken om effe te shooten
en ja een reflectiescherm had zeker beter geweest.
her heb ik weer iets aan
Mvg
Ronny
met deze pose en dit haar, had ik die bikini maar achterwegen gelaten.
grt,bouk.
En anders niet Bouk
Alles is gezegd, iets te veel blur maar heel mooi model en reflectiescherm was misschien beter geweest maar ik vind het nog steeds bij het betere werk dat ik hier soms zie passeren.
Comment