Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Blue Eye'd Lolita's...nearly straight out of the cam....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -Blue Eye'd Lolita's...nearly straight out of the cam....

Verleden maandag, mooi weer, wandelde ik wat rond bij onze noorderburen, en kwam ik eén voor eén deze meisjes tegen.

Effe kennis maken, elkaar voorstellen...shootje?....jazeker was het antwoord!

Twee sprankelde lolita's dus,...rechtse is veertien, linkse iets ouder.

No pro MU, no hairstyling,...just natural!...postproduktie ook tot een minimum herlijd.

Enjoy!

Daniel

.
    .

Re: -Blue Eye'd Lolita's...nearly straight out of the cam....

Jammer van de te zwaar opgelichte ogen. Vooral bij het meisje links.

Zelf had ik het iets meer warmte gegeven qua witbalans, het beeld vraagt er beetje om.

Verder wel leuk beeld, maar vooral gedragen door de uitstraling van de meisjes.

Comment

@ Caleido: Jammer dat ik je moet melden dat er aan de ogen niets opgelicht is...

Misschien gewoon eens leren wat er bij de opname zelf met het aanwezige licht kan gedaan worden,

En zoals in de titel staat, nauwelijks geen PS gebruik hier.

Grtz, D.

Comment

zou het beeld niet vanzelf "warmer" tonen als je dat blauwgrijze "ding" (beeld?) op de achtergrond wegwerkt? Wel fantastische ogen!
        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Misschien gewoon eens leren wat er bij de opname zelf met het aanwezige licht kan gedaan worden,
          Ah er bestaat dus een tool waarmee je zonlicht gericht kan laten vallen op het oogwit van twee modellen, zodat er een fel witblauwe schijn in zit, maar de huid errond even zacht en matig belicht blijft? Oh dear, ik moet nog veel leren.

Wel grappig dat je ondertussen de witbalans iets verwarmd hebt, is inderdaad iets beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
            Wel grappig dat je ondertussen de witbalans iets verwarmd hebt, is inderdaad iets beter.
            Volgens mij is er niks aangepast, althans er staat niets van 'aanpassing'...

Ik vind het een spontane foto, maar de kleuren liggen me niet. Die blauwe zweem ... kun je die er niet uit krijgen?
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Volgens mij is er niks aangepast, althans er staat niets van 'aanpassing'...
              De foto is een vaste link naar een bestand op de persoonlijke webruimte van de TS. Als je een nieuw bestand, op dezelfde naam en plaats opslaat, verandert er niets in de post hier op BD zelf, de nieuwe foto laadt gewoon ook, net als de oude.

Ik had toevallig het origineel gesaved op m'n buroblad, om te zien naar de EXIF, als ik het huidig beeld er naast leg, is het duidelijk iets warmer. En de bestandsgrootte is ook niet gelijk. Dusja...

Beetje offtopic, maar vind het wel niet zo sportief: de meeste mensen geven een expliciet "+ update" na een opmerking en wijziging.

Comment

Er zit iets van een paarszweem in de donkere partijen, bij het haar bijv. Maar dat is zo op te lossen.
                Maar ik zie het niet eens zo als een probleem in deze plaat.
                Nice job, mooie meiden en minimale PS.

(fotosoep is heel wat anders dan postprocessing, dus beeld mag er zeker anders uitzien dan origineel van mij)
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

niets van aantrekken, als die meiden tevreden waren, wie zijn wij dan om te oordelen
                  tis een mooie plaat
                  smile ! ...it confuses people ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                    niets van aantrekken, als die meiden tevreden waren, wie zijn wij dan om te oordelen
                    Wilde gok... forumgangers op BD in het topic Showcase?

Comment

Mooie plaat, t'is wel nogal een blauw thema he. Wat betreft de ogen, ik denk wel dat hier op zijn minst een reflector of invulflits is gebruikt want ik zie rechts in de pupillen toch wel een weerschijn. Je zou wel eens kunnen verschieten wat goed gericht licht geeft op helder blauwe ogen. Er is post processing gebeurd, dus kan best wel dat in een RAW convertor met curves enz is gespeeld waardoor alles wat beter oplicht. Maar het is niet direct de plicht van de TS om alles aan jullie voor te kauwen wat hij juist gedaan heeft.
                      Goede post processing en photoshop zijn een kunst op zich. Leren maar zou ik zeggen.

Comment

Working...
                      X