Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heerlijke compo en die kleuren... wow! Vooral de lucht niet weglaten. Het contrast tussen het blauwe en het gele / oranje van de jurk maakt dit net zo'n geweldige foto.
Knappe compositie, locatie, modellenwerk-poses. Kleuren vlammen eraf, das goed! Mocht misschien iets - ietspietsie - niet veel - meer beeld zijn vanonder.
Ah nice work!
De lucht zou ik er zeker niet afhalen, het blauw (en de wolken) komt juist mooi over bij de andere kleuren. De toning spreekt me erg aan.
Misschien zou het nog een optie zijn om de planten weg te stampen zodat het nog wat surrealistischer wordt? Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van overposerende poses, maar eigenlijk past het wel in dit plaatje.
dit is dus aangenaam kijken, prachtwerk
en die lekkere blauwe lucht.... mooi zo laten geeft net dat tikkeltje extra
mooie sprankelende kleurtjes waar ik blijf naar kijken
nice job
Greetz
Ronny
Comment