Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik dacht even dat je Michael Jackson te strikken had gehad voor een shoot
Een foto heel proper uitgevoerd met duidelijk de invloeden van een goed team.
Begrijpelijk dat je de collectie waarover het gaat niet kan laten zien, maar toch jammer dat je dan niet net iets verder gaat dan dit. Als portret zegt het niet veel meer dan uiterlijke kenmerken die heel subjectief zijn. Voor een goed portret had ik liever iets meer mens gezien, iets meer over de persoon. Maar als foto in het portfolio van de MU artiest of om de technische skils van de fotograaf te tonen is dit zeker heel goed.
Ja hoor, knallend portret. En mooi relatief naturel gehouden.
Maar had persoonlijk wel de fijne rimpeltjes rond de ogen weggewerkt of verzacht - en dan in bijzonder de streepjes boven de wenkbrauw van het rechteroog, die laatste vallen beetje op.
Ik mis ook beetje contour van bovenste lip - sommige delen vloeien over in de huid. Misschien had een ander kleur van lippenstift of wat meer gloss geholpen.
Comment