Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorproefje 'Jo hoo jo hoo' (+ paar backstage :))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voorproefje 'Jo hoo jo hoo'

Mooie foto, alleen vind ik "persoonlijk", zeg dus wel persoonlijk
    haar haren het minste van de foto.
    Die knots op hare kop heeft voor mij niet een meerwaarde, integendeel
    ik kijk meer naar dat dan naar de foto zelf.
    Wordt er wat door afgeleid

Maar nogmaals, ben ik persoonlijk hé

grtz
    Luc

Comment

HOT!

Zeer strakke stijl, mooie softe look...
      CANON Inc. Made In Japan

Comment

Knap werk Jörgen en zeer knappe foto's op die website.
        Heb ook een foto van Melissa teruggevonden op die website.

Grtz. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Thnx allemaal.
          @Luc.. dat was helemaal hot in die tijd ... geloof ik
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

ik heb er geen ene bal verstand van, maar ik had dit liever in wat meer ´dark style´gezien...

de shotgun valt wat op in tegenstelling tot het geheel, (maar meer als attribuut dan dat het voor mij ene betekenis heeft)dat veel lichter is..eigenlijk te licht voor mij, het is meer 'glam' dan een piraat...die shotgun zou 'right in the face' moeten zitten...en donker, donkere achtergrond, subtiele belichting, etc..

maar zoals ik al zei, geen ene bal verstand van...maar weet wel wat ik graag zie..

beetje ´wilbur hendriks-style...´ dat zie ik graag...

mss ken je hem wel, mss niet... maar die heeft een dark-style-serie waar ik erg weg van ben....met geweren, modellen, DOFFIE etc.. vind ik mooi..

deze is ook mooi, maar zoals ik al zei, de witte achtergrond, doet wat afbreuk aan de stoere meid met het geweer...

zou m.i. veel kwaadaardiger, stoerder en bruter kunnen zijn..maar dat was w.s. de opzet niet van deze pics..

sorry voor mijn volledig misplaatste comment, het slaat nergens op, maar dit was het eerste wat in mij opkwam toen ik deze pic zag..

ik bewonder je werk, je bent voor mij toch een enorme crack, maar deze had ik zo graag wat meer hardcore gezien..

(ik heb de foto bekeken, zonder rekening te houden met een of ander magazine, sorry... )

shoot me!!!.....

groetjess, Alex!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              @pixations. Heb je de andere 3 delen ook gezien? http://www.fartmagazine.nl/magazines.html
              Bedankt om deze link te delen. Waauw zeg, wat een foto's !! Ik ben al benieuwd naar jouw volledige reeks !
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

@Alex,
                Het is nooit verkeerd om je eigen smaak te willen zien of je eigen voorkeuren. Daar gaat het juist om. Daar hoef je je ook nooit voor te verdedigen.
                Het zou wat anders zijn als je zegt: het is fout of het moet donkerder, of zwart.

Het probleem met een datum vastleggen, 3 maanden van te voren is dat je nooit weet wat voor weer het wordt die dag. Je staat met 7 man een week lang van te voren te trappelen van de zenuwen in de hoop dat de shoot uberhaubt doorgaat. Dit kun je niet shooten in een studio. (wel in hollywood maar niet in de mijne hahaha)
                WIj hadden geluk en pech die dag.
                IK had 3 soorten weertypen... heiige lucht, vaag zonnetje... super bewolk. STORTBUIEN EN met al ons materiaal doorweekt, en toen nog een uurtje stralend weer.
                Probeer dan een serie te schieten en ook nog eens in 1 kleurtoon/sfeer te krijgen. Dat is nagenoeg onmogelijk en moet je het beste eruit zien te halen.

Uiteraard had ik deze shoot liever op een caraibisch strand geschoten met azuurblauwe zee, spierwit zand, donkere rotsen en donkerblauwe hemels... maar dat hebben we hier niet Dus dan moet je consessies doen.
                (of een ander thema kiezen, maar dan is de uitdaging weg )
                Last edited by Hanske; 19 augustus 2009, 06:47. Reden: 4e foto achter een linkje gezet...
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Re: Voorproefje 'Jo hoo jo hoo' (+ paar backstage )

Is daar een bom ontploft?
                  Leuk om te zien, van die "achter de schermen" foto's. Ziet er gezellig uit, ik schuif aan
                  Het is voor mij niet voor te stellen, wat voor voorbereidingen je moet treffen en hoeveel toeters en bellen je uit de kast moet trekken voor zo'n shoot. Zeker in die omstandigheden.
                  Chapeau

don't lose your head ghehe
                  Last edited by Monica; 18 augustus 2009, 12:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Is daar een bom ontploft?
                    Leuk om te zien, van die "achter de schermen" foto's. Ziet er gezellig uit, ik schuif aan
                    Het is voor mij niet voor te stellen, wat voor voorbereidingen je moet treffen en hoeveel toeters en bellen je uit de kast moet trekken voor zo'n shoot. Zeker in die omstandigheden.
                    Chapeau

don't lose your head ghehe
                    Nou.. we waren met 2 teams... nog een fotograaf met ander model en ander thema op een druk strand.

Tis een hoop werk maar zeker geen excuus. Daar heeft de kijker geen boodschap aan
                    DIe wil mooie platen < zucht >
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

die 3e, 'achter de schermen' foto geeft me een woodstock-gevoel..! mooi!

Comment

eerlijk gezegd vind ik zulke platen soms ook wel eens tof dat die geplaatst worden , geeft soms een heel ander kijk op de uiteindelijke plaat , dat mag je wat mij betrefd zeker wel eens meer doen , tof!!
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Prachtplaat met uitstraling.
                          Nikonspul

Comment

Dat brilletje staat je béééldig!
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

ik kijk al uit naar de complete serie... Al heb ik het gevoel dat in deze serie veel invloeden van olof te zien zijn, waardoor het minder echte Madmax fotos zijn, die ik ernorm kan waarderen altijd.
                              Dus ik laat me verrassen.

Marco
                              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
                                ik kijk al uit naar de complete serie... Al heb ik het gevoel dat in deze serie veel invloeden van olof te zien zijn, waardoor het minder echte Madmax fotos zijn, die ik ernorm kan waarderen altijd.
                                Dus ik laat me verrassen.

Marco
                                Nou.. das juist het leuke.. Olof liet mij mijn gang gaan, fungeerde als pakezel en statiefvasthouder en hielp me uiteraard met vragen over belichting. Maar los daarvan heb ik juist mijn eigen ding proberen te doen.
                                Wel was ik heel blij dat hij aanwezig was. Toch een hoop geleerd die dag
                                Olof schiet heel anders en uiteraard veel beter LOL.
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X