Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik vind trouwens niet dat eraan moet worden gecropt. Door dat hoge doek, typisch voor zo'n ingrepen, wordt 't duidelijk dat dit het standpunt van de ouders is. Anders wordt het "gewoon" een foto van arts/verpleegkundigen met pasgeboren baby. Voor mij is het een wezenlijk onderdeel van de plaat!
Mooi Capture the moment!
Deze foto brengt letterlijk leven in de brouwerij!!
Lijkt me meer iets voor het journalistiek forum; het verhaal van de geboorte.
(maar ik zou ook een stuk van het onderste gedeelte weghalen)
Hiervoor moet ik al m'n superlatieven uit de kast halen: moooi, praaaaaaachtig, wooow Lang geleden dat ik zo'n sublieme foto zag hier .... met uiteraard een terechte HoF plaatsje achteraf
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Waar deze foto me aan herinnert, is dat ik er ook ooit zo gestaan heb, en vergat te fotograferen, omdat ik zo bevangen was door de schoonheid van het moment.
Comment