Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik vind het tof dat je experimenteert.
Wat mij vooral opvalt in deze foto is dat mevrouw zo zielig kijkt, of ligt dat misschien aan mij?
Er zitten ok veel kleurtjes in het gezicht, geel onder het jukbeen en linkerkant gelaat, een rode neus. Is dit bewust?
Het is niet helmaal mijn smaak, maar origineel is hij wel!
Wel mooi is hoe het haar aan de rechterkant (links vd kijkers) overloopt in de achtergrond.
Wat mij vooral opvalt in deze foto is dat mevrouw zo zielig kijkt, of ligt dat misschien aan mij?
Met de bewerking van het haar vind ik de zielige blik wel passen. Ze kijkt zo a la:"Menslief, wat hebben ze mij aangedaan?"
Bij dit bewerkte haar verwacht ik dus zo een blik ofwel een gillende blik.
Het is eens iets anders dan anders , maar ik zou mijn vrouw zo toch niet omhoog hangen in de kamer
Ik vind dit niet goed.
Voldoende tijd genomen om het haar te fractaliseren en de achtergrond de grungen, maar niet om de glimmende appelsienhuid weg te werken...
Beetje gemengd gevoel hier.
Veel moeite gedaan voor het haar en de achtergrond (denk ik).
En de huid onaangeroerd laten..
Een klein beetje make-up, wat geprutst met de kleuren in photoshop, en je plaat wordt zoveel sterker.
Comment