Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Staat mijns inziens wel scheef.
Het zwanger zijn had ik misschien graag wat explicieter gezien.
Proficiat (indien dit jouw creatie is natuurlijk )
Vertel eens gNo
De sfeer in deze foto is super De kleuren zijn op z'n gNo's...luv it
De vignetering vind ik te zwaar en verloopt niet geleidelijk....tis knal boem, weg details. Ik persoonlijk zou een wat minder heftig, geleidelijker vignet mooier vinden. Net als Nena denk ik dat de aandacht nog meer naar de zwangerschap mag gaan (gezien de titel) Zo'n bol buikie boven het koren uit lijkt me wel machtig
bijzondere plaat, met de kenmerkende handtekening van een landschapsfotograaf!! eea lijkt me wat scheef te staan, en mss had de blur rondom de plaat ietsie minder kunnen zijn, maar ik vind het een heel mooi beeld! (ik ben ook meer landschapkes fotograaf, en hier is eea imo mooi samengevoegd!) al staat de vrouw wat centraal...qua originaliteit en rustgevendheid, een verademing tussen al het overspannen show-case-glamour-geweld..
Uhm.. nee. Niet mijn taste
Je probeert hier 4 dingen in 1 foto te persen en los zijn ze misschien heel mooi, maar zo vind ik het niet fraai.
Denk als je deze naturel laat en/of omzet naar zwartwit dat je best een heel sterke plaat hebt.
Keep it simpel!!!!! Dit is to much
Uhm.. nee. Niet mijn taste
Je probeert hier 4 dingen in 1 foto te persen en los zijn ze misschien heel mooi, maar zo vind ik het niet fraai.
Denk als je deze naturel laat en/of omzet naar zwartwit dat je best een heel sterke plaat hebt.
Keep it simpel!!!!! Dit is to much
Jeannot,
ik volg hier. Mijn smaak is ook iets minder vignetering, iets meer aandacht voor het buikje.
Ook denk ik dat een omzetting naar zwart wit weer het van het zou zijn.
Knap gedaan anders.
Ik ben vast knettergek...maar ik vind dit juist een super eigenwijze orginele zwangerschapsfoto, mits er meer aandacht gaat naar haar buikje. Het is totaal anders dan anders.
Ik kan er nie aan doen maar dit mag voor mij dadelijk aan de muur..Als je nu deze gedurfde combinatie in de album zet en je kijkt hierna 20 jaar na samen met je dochter of zoon zou je bijna denken dat het een geschenk uit de hemel was..Appart,gedurft en typisch gNo...Doe het hem maar eens na zou ik zeggen..Voor mij mag dit een keertje wel..En dat meen ik uit het grond van mijn hart..
Ik denk dat er over deze foto nog lang niet uitgepraat gaat zijn..
Ik hoor er vele denken dat het erover is en smaken verschillen ect ect..
Jeannot ge moogt voor mij deze foto inkaderen en aan de dame in kwestie geven want ze zal in de wolken zijn..
Ik zal hier nog dikwijls komen kijken naar de reacties en heb er een teken achter gezet.
Hopelijk wordt dit je derde.....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De eerste is voor mij de beste, die kleuren zijn zoals gewoonlijk weer prachtig, die moet je gewoon behouden! De 'vignettering' is voor mij iets té fel, te groot.
ik zou ook dat bord en die maaidorser - of whatever it is - aan de horizon even weghalen.
Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
De sfeer heb je goed weten vast te leggen bij die eerste Wel jammer van de overdreven vignettering en de vrouw haar buik had meer in profiel moeten staan vind ik. De kleurtoon van de vrouw en een deel van de achtergrond zou ik ook meer afstemmen op de warme gloed van de wolken.
Ik vind de zwartwit versie ook de beste. Daar lijkt het gezicht van de mama meer opgelicht. Het landschap en de lichtkrans maken het in elk geval een betoverend mooie foto!
Laatste vind ik iets te gewoontjes...
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Comment