Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik mis hier toch wel wat scherpte , voor mij had of het model of de gitaar zeker scherp moeten zijn...
spijtig dat het niet te zien is aan de foto dat het een kasteelshoot is...
ik mis hier toch wel wat scherpte , voor mij had of het model of de gitaar zeker scherp moeten zijn...
spijtig dat het niet te zien is aan de foto dat het een kasteelshoot is...
Hij was scherp hoor maar ik heb hem in lab-kleur wat verscherpt en daarna wat gaussiaans vervaagt. Misschien had ik dit wat minder moeten doen.
Knap gezien, het is misschien niet zo origineel en Carla Bruni heeft inderdaad zo'n cover.
Ik vond het wel eens leuk omdat velen hier soms commentaar geven op alles en nog wat. Ik dacht straks breken ze mijn foto tot op het bod af wat compo betreft maar jullie hebben toch maar gezien dat het een cover was. Ik geef toe, het is niet mijn beste foto!
Puntjes die mij storen:
Donkere vlek op het gezicht.
Onderkant van gitaar niet zichtbaar.
Arm achter haar lichaam.
Licht/kleur mocht een beetje spannender.
Als de hele gitaar in beeld was, zou de compositie rustiger ogen denk ik.
Haar arm vind ik er nu een beetje raar op staan.
Knap gezien, het is misschien niet zo origineel en Carla Bruni heeft inderdaad zo'n cover.
Ik vond het wel eens leuk omdat velen hier soms commentaar geven op alles en nog wat. Ik dacht straks breken ze mijn foto tot op het bod af wat compo betreft maar jullie hebben toch maar gezien dat het een cover was.
Groetjes,
Filip
En zo krijgen we in deze SC de ene test na de andere om onze oren....
On topic: (ja waar gaat dit topic nu eigenlijk over?)
Ik volg Lennert en wil toevoegen dat ik de arm wel erg witjes (fel belicht) vind ivm met haar gezicht. De sfeer van de foto is wel goed.
Comment