Kasteelshoot met Anne.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Just me and my guitar
Collapse
X
-
-
Re: Just me and my guitar
ik mis hier toch wel wat scherpte , voor mij had of het model of de gitaar zeker scherp moeten zijn...
spijtig dat het niet te zien is aan de foto dat het een kasteelshoot is...
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtik mis hier toch wel wat scherpte , voor mij had of het model of de gitaar zeker scherp moeten zijn...
spijtig dat het niet te zien is aan de foto dat het een kasteelshoot is...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Great,
Hij was scherp hoor maar ik heb hem in lab-kleur wat verscherpt en daarna wat gaussiaans vervaagt. Misschien had ik dit wat minder moeten doen.
Knap gezien, het is misschien niet zo origineel en Carla Bruni heeft inderdaad zo'n cover.
Ik vond het wel eens leuk omdat velen hier soms commentaar geven op alles en nog wat. Ik dacht straks breken ze mijn foto tot op het bod af wat compo betreft maar jullie hebben toch maar gezien dat het een cover was. Ik geef toe, het is niet mijn beste foto!
Groetjes,
Filip
Comment
-
Puntjes die mij storen:
Donkere vlek op het gezicht.
Onderkant van gitaar niet zichtbaar.
Arm achter haar lichaam.
Licht/kleur mocht een beetje spannender.
Als de hele gitaar in beeld was, zou de compositie rustiger ogen denk ik.
Haar arm vind ik er nu een beetje raar op staan.
(T'is geen slechte plaat hoor!)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filip04 Bekijk berichtGreat,
Knap gezien, het is misschien niet zo origineel en Carla Bruni heeft inderdaad zo'n cover.
Ik vond het wel eens leuk omdat velen hier soms commentaar geven op alles en nog wat. Ik dacht straks breken ze mijn foto tot op het bod af wat compo betreft maar jullie hebben toch maar gezien dat het een cover was.
Groetjes,
Filip
On topic: (ja waar gaat dit topic nu eigenlijk over?)
Ik volg Lennert en wil toevoegen dat ik de arm wel erg witjes (fel belicht) vind ivm met haar gezicht. De sfeer van de foto is wel goed.
Comment
Comment