Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op zich een hele leuk plaat waar denk ik toch iets meer is uit te halen.
Het oog zou wat lichter mogen, Ik zou de spring haartjes even weghalen bij haar hand.
Verder zou ik volgende keer je belichting iets verder weg zetten waardoor de schaduwen wat mooier worden.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Op zich een hele leuk plaat waar denk ik toch iets meer is uit te halen.
Het oog zou wat lichter mogen, Ik zou de spring haartjes even weghalen bij haar hand.
Verder zou ik volgende keer je belichting iets verder weg zetten waardoor de schaduwen wat mooier worden.
De belichting verder weg zetten geeft toch nog hardere schaduw... ik denk dus dat je bedoelt dichterbij plaatsen
Haar bles had beter aan de andere kant gehangen zodanig dat meer van haar gelaat zichtbaar is aan de belichte kant.
De belichting verder weg zetten geeft toch nog hardere schaduw... ik denk dus dat je bedoelt dichterbij plaatsen
Haar bles had beter aan de andere kant gehangen zodanig dat meer van haar gelaat zichtbaar is aan de belichte kant.
Ja verder weg, kijk eens bij haar schaduw partij bij de neus, die had iets harder gemogen en licht iets meer naar rechts en boven.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Had beter gekund, hou wel van het haarkleur en de compo is op zich goed, maar de fel blauwe kleur van de t-shirt is niet echt geschikt voor deze fotografie. Kleur huid spreekt mij niet direct aan. Wat betreft de aanwijzingen voor de lichtopstellingen zou ik zeggen, nodig het model nog eens uit, met andere kledij en probeer de voorgestelde lichtopstellingen eens uit en post ze hier.
Comment