Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
spring es in the air
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: spring es in the air
Zeer mooie compo en prachtig lichtJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Ja,ja tot de HOF!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtJa,ja tot de HOF!
Leg nu ook eens uit waarom. In andere topics kunt ge dat zo goedGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtwow.. das wel even een one-liner van uw kant
Leg nu ook eens uit waarom. In andere topics kunt ge dat zo goed
ik vind hem namelijk goed, al zou het vogeltje of vliegmasjien(?) bovenin mss nog wel wegmogen.. (om zelf maar ff on-the-pic te blijven..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtwat vind je zelf van de foto by the way??
ik vind hem namelijk goed, al zou het vogeltje of vliegmasjien(?) bovenin mss nog wel wegmogen.. (om zelf maar ff on-the-pic te blijven..)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtwow.. das wel even een one-liner van uw kant
Leg nu ook eens uit waarom. In andere topics kunt ge dat zo goed
"niet" zou kunnen thuishoren in de HOF? ... en nee, ik ken de TS "niet" in de verste verte "niet".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtIk ga nog niet direkt antwoorden op uw vraag want ze komt nogal bespottelijk over vind ik. Wat vind jijzelf dan van deze foto MadMax? Leg mij eens uit waarom dat deze dan
"niet" zou kunnen thuishoren in de HOF? ... en nee, ik ken de TS "niet" in de verste verte "niet".
Zeg ik ergens dat ik het niet vind? Dat komt later
U zegt letterlijk : Ja,ja tot de HOF!
Ik zeg: okay.... leg eens uit waarom dan.
Niet om u zwart of wit te maken, maar puur om eens de mening te horen van een kenner die in andere topics haarfijn uit kan leggen waarom wel of niet een plaat showcasewaardig is.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtHalo... simpele vraag.... wat vindt U ervan?
Zeg ik ergens dat ik het niet vind? Dat komt later
U zegt letterlijk : Ja,ja tot de HOF!
Ik zeg: okay.... leg eens uit waarom dan.
Niet om u zwart of wit te maken, maar puur om eens de mening te horen van een kenner die in andere topics haarfijn uit kan leggen waarom wel of niet een plaat showcasewaardig is.
te leggen wat zijn foto zo goed maakt of ga jij ook tegen de kok in een restaurant vertellen dat zijn soep overheerlijk is omwille van die bepaalde ingrediënten die hij gebruikt heeft ? Dat weet hijzelf ook wel hoor! ... Heerlijke soep zeg je dan. Als de
soep niet te eten is kan je natuurlijk beginnen discussiëren met de kok over wat hij
in godsnaam in de soep heeft gedraaid zodanig dat hij eventueel zijn recept kan aanpassen. Het probleem: Wat een lekkere soep is voor de ene is een slechte voor de andere
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtDe TS weet zeker zelf wel wat de sterke punten zijn van deze plaat, anders zou hij ze niet zo bewust kunnen componeren. Het zou dus dom zijn van mij om de TS gaan uit
te leggen wat zijn foto zo goed maakt of ga jij ook tegen de kok in een restaurant vertellen dat zijn soep overheerlijk is omwille van die bepaalde ingrediënten die hij gebruikt heeft ? Dat weet hijzelf ook wel hoor! ... Heerlijke soep zeg je dan. Als de
soep niet te eten is kan je natuurlijk beginnen discussiëren met de kok over wat hij
in godsnaam in de soep heeft gedraaid zodanig dat hij eventueel zijn recept kan aanpassen. Het probleem: Wat een lekkere soep is voor de ene is een slechte voor de andere
Ik vroeg namelijk maar 1 simel ding:.....leg eens uit waarom deze plaat een HOF plek verdient.
(Tav TS... ik ben de LAATSTE die je geen HOF plek gunt. Graag zelfs. Maar als iemand zo hard HOF roept, ben ik uiteraard ook nieuwsgierig waarom.)
Echter Wim is kinda watje dat hij zijn pluspunten niet openbaar durft hard te maken en durft te zeggen waarom deze plaat dan wel in HOF zou moeten verschijnen.
Shoot me... wat is er makkelijker dan pluspunten noemen tov minputen?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtNja.. ik kan alleen maar concluderen dat U geen mening durft ... of kunt geven.
Ik vroeg namelijk maar 1 simel ding:.....leg eens uit waarom deze plaat een HOF plek verdient.
(Tav TS... ik ben de LAATSTE die je geen HOF plek gunt. Graag zelfs. Maar als iemand zo hard HOF roept, ben ik uiteraard ook nieuwsgierig waarom.)
Echter Wim is kinda watje dat hij zijn pluspunten niet openbaar durft hard te maken en durft te zeggen waarom deze plaat dan wel in HOF zou moeten verschijnen.
Shoot me... wat is er makkelijker dan pluspunten noemen tov minputen?
mag copy/pasten ... Durf jij het aan om je harde negatieve punten, die je me hebt toegestuurd via pm, openbaar hard te maken of ben "jij" kinda watje?Last edited by Wim Meeus; 14 augustus 2009, 02:30.
Comment
Comment