Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja je gebuikt al in de titel de taal van de kunst moet ik zeggen.
Dit en foto zeggen me niets sorry..Waarom niet?
De titel mag geen uitnodiging zijn om deze plaat beter te doen worden.In sommige gevallen is dat wel maar in dit geval niet.
Old fashion boring snap ik wel..En die Fucking ook wel...Maar wat het 1 met het andere te maken heeft? De bewerking is niet mijn ding eerlijk gezegd.Normaal hou ik ban koorel maar kerstbollen das er net iets over voor mij.Verder vind ik de pose wel goed en kan niet uitgebreider dan dit commentaar geven. Das mijn persoonlijk mening.
Graag het origineel eens als dat mogelijk is? Ben er zeker van dat deze 10 keer meer in de smaak gaat vallen bij de meesten...
Je vorige reeksen waren stukken beter laat dit gezegd zijn.Graag meer van dat aub...
Last edited by Jacobs Pascal; 11 augustus 2009, 13:11.
Reden: Comentaar toegevoegd.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De korrel past hier niet, ook al is het old fashion. In die tijd retoucheerden ze foto's met het penseel tot het haast schilderijen waren. De korrel is meer uit de generatie Tri-x en vooral niet gebruikt in "glamour".
Comment