Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shana

Hierbij een opname van Shana genomen tijdens een museumbezoek, zag dat haar haren mooi bewogen tijdens het draaien van haar hoofd. Wat vinden jullie hierover.

Groeten Nies.

[quote="EXIF informatie foto"]Datum foto: 08-08-2009 16:19:51
    Sluitertijd: 1/125
    ISO: 200
    Belichtinscompensatie: 0.0
    Brandpuntafstand: 42 mm
    Diafragma: f/2.8

Re: Shana

Bedankt voor de reacties.

Groeten Nies

Comment

Na 3 dagen geen enkele reactie op deze foto
      Dat snap ik niet want de foto is goed, juist op het goede moment afgedrukt en nog net genoeg bevrozen.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
        Na 3 dagen geen enkele reactie op deze foto
        Dat snap ik niet want de foto is goed, juist op het goede moment afgedrukt en nog net genoeg bevrozen.
        Niet akkoord Het beeld zit vol artefacten door de JPG-compressie. Dit kan ook niet anders want de foto is amper 45kb groot De ogen lijken me ook overdreven aangescherpt om toch maar iets scherp te krijgen op deze foto waardoor ze precies uit de foto springen.

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
        https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Ik vind het een prachtige foto.....toen ik hem opende had ik toch wel da "WAUW" gevoel zoals sommigen vinden dat dat in showcase er moet zijn.
          Of hij fototechnisch goed is kan ik niet direct zeggen, daar fotografeer ik nog te kort voor.
          Maar knap hoor alles met zo'n bewegings onscherpte en de ogen bijna helemaal scherp...ik vind hem top!

Comment

Oei Ik heb de foto niet heb opgemerkt...heel vervelend. Sorry
            Ik ga volledig met RAF mee, deze foto vind ik ook zeer mooi..het juiste moment. Misschien niet 100% scherp, maar voor mij scherp genoeg op de ogen om te zeggen: Chapeau
            Last edited by Monica; 12 augustus 2009, 19:20.

Comment

Portret heeft heel wat verdiensten. De hoofdbeweging tijdens de opname geeft wel volume en inpact op de zwierige haartooi. Het geheel komt zeer rustgevend over.
              De multipel lichtpuntjes in de ogen creëren wel een ietwat droevige uitdrukking. Mss valt er met PS wat meer expressie uit tehalen door die lichtpuntjes deels te verwijderen.
              De cropping is bijna rechthoekig en ik ben wel benieuwd hoe het origineel er uitzag.
              Onderaan zou ik het beeld afsnijden juist onder de halskettig en de resterende blauwe schouderbandjes wegwerken.

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Drie dagen en geen reactie? En ik heb deze gemist? Strange..
                Ik vind hem eigenlijk ook niet goed en moet deels mijn voorgangers gelijk geven.
                PErsoonlijk vind ik de achtergrond niet mooi en de dame haar bovenkant mocht er wat meer op vind ik.
                Tis een snapshot en niet meer.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hier is meer uit te halen, het model heeft wel iets.Zou het nog eens overdoen met bovenstaande tips
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Portret heeft heel wat verdiensten.
                    De multipel lichtpuntjes in de ogen creëren wel een ietwat droevige uitdrukking.
                    ook mijn gedacht.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dank voor jullie reacties. Ik zal er in de toekomst nog beter voor opletten om nog scherper te fotograferen. Oja en ook nog groter doorsturen. Thanks...

Groeten Nies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dionys62123 Bekijk bericht
                        Dank voor jullie reacties. Ik zal er in de toekomst nog beter voor opletten om nog scherper te fotograferen. Oja en ook nog groter doorsturen. Thanks...

Groeten Nies
                        pom po pom..
                        Een foto hoeft niet perse scherp te zijn. Helemaal niet in deze vorm.
                        Dat wil echter niet zeggen dat alle onscherpe fotos goed zijn

ik vind het een prima plaat en volg Henri's comment maar dan meer op de uitsnede.

Prima SC plaat
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                        X