Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sharon en Tamara

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sharon en Tamara

De dames , Sharon en Tamara , eens van een duistere kant bekeken.
    Om beurt eens in de schijnwerper.
    Geef jullie mening maar of het iets is .

Last edited by ikpatje; 8 augustus 2009, 02:29.
    Fotografische groeten
    Patrick

Re: Sharon en Tamara

twee verdienstelijke foto's met een mooie belichting.
    De eerste heeft mijn voorkeur omdat je duidelijk twee gezichten herkent. In de tweede is het voorste gezicht eerder een wazige vlek met weinig herkenbaars in.
    Naar compositie toe had ik op beide foto's liever een groter gedeelte van het achterste gezicht kunnen zien. Het is jammer dat de neus van de vrouw op de voorgrond nu pal in het oog zit van de vrouw op de achtergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      twee verdienstelijke foto's met een mooie belichting.
      De eerste heeft mijn voorkeur omdat je duidelijk twee gezichten herkent. In de tweede is het voorste gezicht eerder een wazige vlek met weinig herkenbaars in.
      Naar compositie toe had ik op beide foto's liever een groter gedeelte van het achterste gezicht kunnen zien. Het is jammer dat de neus van de vrouw op de voorgrond nu pal in het oog zit van de vrouw op de achtergrond.
      ik deel deze mening, maar ga toch voor de 2de versie vind het een mooie

grtjs,
      jeannot

Comment

Leuke experimenten.
        Technisch goed. positie en kijken naar de details van je foto = basiskennis.
        DE NEUS is hier de storende partij en met een beeetje een ander standpunt was dat niet zo geweest.
        Jammer
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

voor mij toch nr 2 omdat je niet meteen ziet wie het is en foto 1 vraagt het gezicht toch wel veel aandacht (net niet fijn\glad genoeg)

grt frank

Comment

he folks ,

Ja inderdaad : Leuke experimenten.
            En , ja kunt alleen leren uit en bijleren met experimenteren.

En nogmaals ja , als je dan opbouwende kritiek krijgt kan je zeker bijleren uit je experimenten en experimenteren.

Waarvoor dank aan degene die moeite deden om iets achter te laten.
            Fotografische groeten
            Patrick

Comment

Working...
            X